Η Johnson & Johnson και η βραβευμένη ηθοποιός Naomi Watts συνεργάζονται για να ενθαρρύνουν τις γυναίκες άνω των
40 ετών να δώσουν σημασία στην υγεία των ματιών τους και να
εξετάζονται τακτικά.
Όπως αναφέρει η εταιρεία,
η αγορά αντιγήρανσης αγγίζει τα $59,7 δισ. αλλά εστιάζει στο δέρμα και στα
καλλυντικά, τη στιγμή που η πρεσβυωπία αφορά πάνω από 1 δισ. ανθρώπους
παγκοσμίως και ο καταρράκτης είναι η κύρια αιτία τύφλωσης. Παράλληλα, η
ετήσια εξέταση των ματιών μπορεί να αποκαλύψει περισσότερα από 270
προβλήματα υγείας (π.χ. διαβήτη, καρδιοπάθεια και κίνδυνο εγκεφαλικού).
«Μέσω της συνεργασίας μου
με την Johnson & Johnson, θέλω να
ενθαρρύνω τον κόσμο να θεωρήσει την υγεία των ματιών ως βασικό παράγοντα
ολιστικής ευεξίας», δηλώνει η διάσημη ηθοποιός, η οποία έχει δραστηριοποιηθεί
ενεργά υπέρ της γυναικείας υγείας. Έχει ιδρύσει την εταιρεία Stripes Beauty
που στηρίζει τις γυναίκες στην περιεμμηνόπαυση και στην εμμηνόπαυση μέσω
επιστημονικά τεκμηριωμένων προϊόντων, εκπαιδεύσεων κ.ά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι
έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε πως το 48% των συμμετεχόντων άνω των 40 ετών
αντιμετωπίζει πρόβλημα με την όραση αλλά δεν έχει επισκεφτεί ειδικό και το 56%
δήλωσε πως η καλή όραση είναι πιο σημαντική από την εξωτερική εμφάνιση.







