
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο Forum Υγείας του Ινστιτούτου Επιστημονικών Ερευνών του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ), το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 16-17 Μαΐου 2025 στην Αθήνα, συγκεντρώνοντας διακεκριμένους επιστήμονες και επαγγελματίες υγείας από όλη την Ελλάδα.
Η Χρύσα Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager της Affidea Ελλάδος, συμμετείχε ως ομιλήτρια στη στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Ιατρική Διαφήμιση: Ενημέρωση ή Παραπληροφόρηση;», υπό τον συντονισμό των Θεόδωρου Παπακώστα και Δημητρίου Σουμαλεύρη.
Η X. Σπυροπούλου υπογράμμισε ότι η ιατρική διαφήμιση, όταν διέπεται από ήθος και επιστημονική εγκυρότητα, μπορεί να ενδυναμώσει τον πολίτη αντί να τον παραπλανήσει. Παρουσίασε ένα σύγχρονο πλαίσιο επικοινωνίας, βασισμένο στο Healthcare Journey, με έμφαση στη δημιουργία στοχευμένου, ωφέλιμου περιεχομένου και στην προσαρμογή του ανάλογα με το στάδιο του ασθενούς. Τόνισε την ανάγκη για υπεύθυνη, τεκμηριωμένη και πολιτισμικά ευαίσθητη επικοινωνία στον χώρο της υγείας, που να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής. Κρίσιμη θεωρείται η θεσμική αναβάθμιση του πλαισίου επικοινωνίας μέσω διεπιστημονικής συνεργασίας, με στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ επαγγελματιών και πολιτών. Ο εποικοδομητικός διάλογος που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Forum αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.