Μετά την είδηση διακοπής
των δράσεων του «Προλαμβάνω» στις 30/06, οι φαρμακοποιοί γίνονται
αποδέκτες της απογοήτευσης και των παραπόνων των ασθενών οι οποίοι εντάχθηκαν
στη δράση αντιμετώπισης της παχυσαρκίας και δεν έχουν προλάβει να ολοκληρώσουν
τον προβλεπόμενο και ενδεδειγμένο κύκλο θεραπείας.
Αυτό επισημαίνει ο ΠΦΣ, απευθυνόμενος στην αν. υπουργό Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, και ζητά να βρεθεί μια ρεαλιστική λύση για τη συνέχιση της αγωγής αυτών των ανθρώπων, είτε εξασφαλίζοντας την απαιτούμενη χρηματοδότηση από εθνικούς πόρους είτε μέσω άλλης ρύθμισης. Όπως τονίζει η διοίκηση του ΠΦΣ, πολλοί δικαιούχοι αδυνατούν να ανταποκριθούν στο σημαντικό κόστος αγοράς των συγκεκριμένων φαρμάκων, ενώ η διακοπή της αγωγής θα αναιρέσει το θεραπευτικό όφελος που έχει ήδη επιτευχθεί.






