Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

τελευταία νέα


Νέα δεδομένα για τις πολυβιταμίνες

17/12/2025 5:38:15 μμ
Υποδεικνύουν πιθανή δράση στην πτώση της πίεσης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Νέα ευρήματα από έρευνα του νοσοκομείου Mass General Brigham της Βοστώνης υποδεικνύουν ότι η καθημερινή λήψη πολυβιταμινών ενδέχεται μακροπρόθεσμα να συμβάλλει στην πτώση της αρτηριακής πίεσης και να μειώνει τον κίνδυνο υπέρτασης σε συγκεκριμένη ομάδα ενηλίκων.

 

Τα δεδομένα προήλθαν από ανάλυση της μελέτης COSMOS που αφορούσε περίπου 9 χιλιάδες ηλικιωμένους χωρίς υπέρταση και τους παρακολούθησε για 3 χρόνια. Στο σύνολο των συμμετεχόντων, η πολυβιταμίνη δεν έδειξε κάποιο αποτέλεσμα σχετικά με τον κίνδυνο υπέρτασης ή την πτώση της πίεσης, ωστόσο υπήρξε μια μικρή αλλά στατιστικά σημαντική επίδραση στους ανθρώπους που ακολουθούσαν κακής ποιότητας διατροφή. 


Τα συμπεράσματα, που δημοσιεύτηκαν στο American Journal of Hypertension, δείχνουν ότι οι πολυβιταμίνες μπορεί να μην παρέχουν το συγκεκριμένο όφελος σε όλους, αξίζει όμως να μελετηθούν περαιτέρω τόσο για τη συγκεκριμένη ομάδα του πληθυσμού όσο και για νεότερους ενήλικες, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με νέα έρευνα στις ΗΠΑ που υποστήριξε η Sanofi
Σύμφωνα µε τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία






Σχετικά άρθρα

Ο πρώτος OTC συνδυασμός παρακεταμόλης & ναπροξένης εγκρίθηκε στις ΗΠΑ
Πρόκειται για νέο σκεύασμα Tylenol® της Kenvue
Σημαντικά κενά στην ενημέρωση για τον διαβήτη τύπου 1
Σύμφωνα με νέα έρευνα στις ΗΠΑ που υποστήριξε η Sanofi
Φυσικό αντηλιακό φίλτρο απέκτησε ευχάριστη και αόρατη υφή
Στο πλαίσιο μελέτης από επιστήμονες του UCLA
Ίδρυμα «Κλέων Τσέτης»: Μνημόνιο Συνεννόησης με το Nanopoulos Foundation
Για την υπεύθυνη αξιοποίηση της ΑΙ & την ψηφιακή εγγραμματοσύνη στην υγεία