Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie κατέκτησε το «χρυσό»

17/5/2022 2:33:31 πμ
Στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με χρυσό βραβείο τιμήθηκε η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie στα Αριστεία του 13ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management που διοργάνωσε η Ε.Ε.Φα.Μ.

Η διάκριση αφορά στην κατηγορία «Καμπάνια Νέου Προϊόντος» για την ολιστική επικοινωνιακή και marketing στρατηγική καμπάνια "Nothing is Everything”, που υλοποίησαν οι συνεργάτες του τμήματος Δερματολογίας της AbbVie για μία νέα, καινοτόμο θεραπευτική λύση για την ψωρίαση. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AbbVie, Πασχάλης Αποστολίδης σημείωσε ότι: «Η διάκριση αυτή αποτελεί μεγάλη τιμή και δικαίωση για την προσπάθεια της ομάδας της Δερματολογίας, η οποία με αφοσίωση, πνεύμα συνεργασίας και ενθουσιασμό εργάζεται καθημερινά για να υπερβαίνει τον εαυτό της και να πετυχαίνει, διαρκώς, υψηλότερους στόχους. Στην AbbVie μετράμε μία δεκαετία εντατικής προσπάθειας για να ανακαλύψουμε και να προσφέρουμε θεραπείες οι οποίες μπορούν να μεταμορφώσουν τη ζωή των ανθρώπων που ζουν με νοσήματα που δυσκολεύουν την ποιότητα της ζωής τους. Στην Ανοσολογία και στη Δερματολογία βρισκόμαστε στην αιχμή της επιστήμης, ανακαλύπτοντας νέες θεραπευτικές λύσεις για να ενισχύσουμε την εμπειρία των ασθενών από τη διάγνωση έως την ύφεση των συμπτωμάτων τους».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

«Μιλάμε ανοιχτά - θεραπεύουμε αποτελεσματικά»
Βασίζονται σε μια πολλά υποσχόμενη θεραπευτική προσέγγιση






Σχετικά άρθρα

Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Δ.Σ. η Σοφία Κουνενάκη - Εφραίμογλου
Αποφασίστηκε και η διανομή μερίσματος μετά από 18 χρόνια
GENESIS Pharma: Διάκριση DIAMOND στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index
Για τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη
Το VresMoo αριθμεί 100 φαρμακεία και συνεχίζει δυναμικά
Η ελληνική πλατφόρμα που συνδέει τα φαρμακεία με τους καταναλωτές