Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

«Η Γνώση είναι Δύναμη: Νέα εποχή στη συνεργασία με το φαρμακείο»

15/3/2013 11:54:56 πμ
Ενημερωτική ημερίδα από την Abbott στη Θεσσαλονίκη παρουσία εκπροσώπων του φαρμακευτικού κλάδου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Συνεχίζοντας την ενημέρωση του ελληνικού φαρμακείου, η φαρμακευτική εταιρεία Abbott Ελλάς ολοκλήρωσε το Σάββατο 9 Μαρτίου 2013 τη διοργάνωση της δεύτερης ενημερωτικής ημερίδας με θέμα «Η Γνώση είναι Δύναμη: Νέα εποχή στη συνεργασία με το φαρμακείο» στο Polis Convention Centre. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος εκπροσώπων του κλάδου από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

 

Στόχος της ημερίδας ήταν η χαρτογράφηση των αλλαγών στη φαρμακευτική αγορά και η παρουσίαση των νέων προκλήσεων που αυτές δημιουργούν. Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για την πρωτοβουλία της Abbott Ελλάς να βρεθεί δίπλα στον φαρμακοποιό με τη δημιουργία εμπορικού τμήματος ενημέρωσης των φαρμακείων για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα.




Στην εναρκτήρια ομιλία της εκδήλωσης, ο Marketing Director του Κλάδου EPD (Established Pharmaceuticals Division) της Abbott Ελλάς Κώστας Χουσιάδας αναφέρθηκε στον πρόσφατο διαχωρισμό των δραστηριοτήτων της εταιρείας στις ανεξάρτητες εταιρείες Abbott Ελλάς και Abbvie αλλά και στο ευρύ χαρτοφυλάκιο των φαρμακευτικών προϊόντων της πρώτης, στο οποίο ανήκουν μερικά από τα πιο ευρέως διαδεδομένα σκευάσματα. Κατά την ομιλία του ο Χουσιάδας υπογράμμισε επίσης «την ενδυνάμωση του ρόλου του φαρμακείου και την ενίσχυση του ρόλου του φαρμακοποιού ως συνδετικό κρίκο μεταξύ της ιατρικής κοινότητας και του ασθενή, στο πλαίσιο της αλλαγής της φαρμακευτικής αγοράς», εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στη συνεργασία Abbott και φαρμακοποιών. Αναφερόμενος στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της Abbott Ελλάς με τη δημιουργία εμπορικού τμήματος ενημέρωσης φαρμακείων, ο Χουσιάδας εστίασε «στη δημιουργία τμήματος πωλήσεων μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων της εταιρείας για τα φαρμακεία, στην άμεση υποστήριξη, ενημέρωση και εκπαίδευση του φαρμακοποιού για τα εν λόγω προϊόντα κοινότητας, στο σημαντικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων που διαχειρίζεται πλέον ο φαρμακοποιός καθώς και στη μελλοντική επέκταση της Abbott Ελλάς σε νέες κατηγορίες που ενδιαφέρουν το φαρμακείο».




Εν συνεχεία, το λόγο έλαβε ο ειδικός παθολόγος-ογκολόγος, αναπληρωτής διευθυντής του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν Γεώργιος Παπαδόπουλος, ο οποίος παρουσίασε με την εισήγησή του τη σύγχρονη θεραπευτική αντιμετώπιση του πόνου στην οσφυαλγία και τη δυσμηνόρροια με τη χρήση μη στεροειδών αντιφλεγμονωδών φαρμάκων, καθώς και την αναγκαιότητα συμβουλευτικής στήριξης των ασθενών στη διαχείριση του πόνου από το φαρμακοποιό.



 

Στη συνέχεια της εκδήλωσης, ως απόρροια της ένταξης των Ω3 λιπαρών οξέων στην αρνητική λίστα φαρμάκων, ο   Ανδρέας Πιτταράς, καρδιολόγος, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Υπέρτασης και Καρδιαγγειακής Προστασίας, παρουσίασε τις απόψεις του σχετικά με το ρόλο των Ω3 στην πρόληψη του καρδιαγγειακού κινδύνου σε μια προσπάθεια περαιτέρω ευαισθητοποίησης του κλάδου των φαρμακοποιών σε σχέση με το θέμα. Όπως ανέφερε «τα Ω3 έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην καρδιαγγειακή προστασία των ασθενών για το λόγο ότι, σύμφωνα με τα δεδομένα μελετών επιβίωσης, μειώνουν τη θνητότητα μετά από έμφραγμα» και συμπλήρωσε «Έχουν, επίσης, θεραπευτική δράση στη μείωση των τριγλυκεριδίων και μπορούν να συνδυαστούν με όλα τα υπόλοιπα υπολιπιδαιμικά φάρμακα με ασφάλεια, επιτυγχάνοντας περαιτέρω βελτίωση των λιπιδαιμικών παραμέτρων». Παρατήρησε δε ότι «στην εποχή της βασισμένης σε αποδείξεις ιατρικής, οφείλει να πιστώνεται τις θετικές αυτές δράσεις εκείνος που το έχει πράγματι αποδείξει μέσω μεγάλων κλινικών μελετών».



 

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με την ομιλία της συμβούλου επιχειρήσεων  Ρούλας Χασαπογλίδου, η οποία υπογράμμισε τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν για το φαρμακείο από τη χρήση των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων, τονίζοντας παράλληλα «την ανάγκη εκπαίδευσης και ενημέρωσης του φαρμακοποιού, ώστε να καλύπτει με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα τις ανάγκες των ασθενών που προσέρχονται στο φαρμακείο». Κλείνοντας την παρουσίασή της, η κ. Χασαπογλίδου επισήμανε τη δύναμη που κατέχει η συμβουλή του φαρμακοποιού, προτρέποντας τους εκπροσώπους του κλάδου «να αντιμετωπίσουν την κρίση ως ευκαιρία ανάπτυξης και αλλαγής του φαρμακείου τους».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με νέα μελέτη από τα Πανεπιστήμια Κέιμπριτζ και Λονδίνου
Μεταφέρει το μήνυμα: «Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;»






Σχετικά άρθρα

Αύξηση της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αναμένεται το 2024-2025
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Pharma Center: Επιτυχημένο το σεμινάριο της Health Aid στη Θεσσαλονίκη
Η εταιρεία διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Αθήνα
STOP από 20 μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες στο ChatGPT
Φοβούνται διαρροή κρίσιμων δεδομένων στους ανταγωνιστές τους
Αnalytica 2024: Δύο ελληνικές εταιρείες στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση
Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για την εργαστηριακή τεχνολογία, ανάλυση και βιοτεχνολογία στην Ευρώπη