Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Απλήρωτοι έμειναν αρκετοί φαρμακοποιοί του Φ.Σ. Αττικής
Δεν συμπεριλήφθηκαν στο 95% του Απριλίου
Συνταγογράφηση φαρμάκων και εξετάσεων με τη… σέσουλα
Τις υπόσχεται site για το οποίο θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις

GSK: Επενδύει στην ανάπτυξη του τομέα R&D

20/10/2022 3:00:20 πμ
Μέσω της συνεργασίας με την εταιρεία Tempus
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η GSK plc ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη συνεργασία της με την αμερικανική εταιρεία Tempus για 3 ακόμα χρόνια, με στόχο να αναπτύξει περαιτέρω τον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης και να παρέχει στους ασθενείς εξατομικευμένες θεραπείες αμεσότερα. Ειδικότερα, η Tempus παρέχει στην GSK πρόσβαση στην πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης καθώς και στη βάση δεδομένων ασθενών που διαθέτει. Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν ώστε να βελτιώσουν το σχεδιασμό κλινικών μελετών, να επιταχύνουν τη διαδικασία συμμετοχής σε αυτές και να αναγνωρίσουν θεραπευτικούς στόχους.

Ο Tony Wood, επικεφαλής του επιστημονικού τομέα της GSK, δήλωσε σχετικά: «Αυτή η συνεργασία θα προσφέρει στην GSK μοναδικές γνώσεις για την ανακάλυψη νέων και καλύτερων φαρμάκων. Η Tempus συμπληρώνει το έργο που κάνει ήδη η ομάδα μας στο πεδίο της γονιδιωματικής και της μηχανικής μάθησης τόσο στην πρώιμη ανακάλυψη όσο και στις κλινικές δοκιμές».
Οι επενδύσεις της GSK στη γενετική, στη γονιδιωματική και στην τεχνητή νοημοσύνη/μηχανική μάθηση έχουν οδηγήσει στον εντοπισμό υπερδιπλάσιων θεραπευτικών στόχων για το πρώιμο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της από το 2017.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι δράσεις της αποτυπώνονται στο ESG Brochure 2022
Οι 5 παράγοντες που ωθούν σε αυτήν την αλλαγή






Σχετικά άρθρα

Τεράστιο το χάσμα σε Ανατολή και Δύση για το έργο και την αξία της φαρμακοβιομηχανίας
Έκθεση της Edelman σε 13.000 ερωτηθέντες και 13 χώρες
H MSD δημιουργεί θετικό αντίκτυπο στην Ελλάδα
Οι δράσεις της αποτυπώνονται στο ESG Brochure 2022
Πότε μπορεί μια διαφήμιση να αποτύχει;
H Jenni Romaniuk απαντά στο How Brands Grow την Πέμπτη 15 Ιουνίου