Μετά από 10 χρόνια, η Garden προχωρά στην ανανέωση της εικόνας της, με ένα καινούριο λογότυπο που αντικατοπτρίζει την εξέλιξη και την πορεία της ως μια εταιρεία που μένει πιστή στη φυσική ομορφιά, ενώ παράλληλα αγκαλιάζει τον σύγχρονο κόσμο.
«Το σήμα της Garden παραμένει το υπέρτατο σύμβολο ομορφιάς και προστασίας, το παγώνι, αντιπροσωπεύοντας τις βασικές αρχές που έχει χαράξει η εταιρεία για την υλοποίηση των προϊόντων της, με μια πιο πρωτοποριακή και μοντέρνα εμφάνιση. Το παγώνι ως σύμβολο στο νέο logo της Garden εναρμονίζεται με τις καμπύλες της φύσης και του σώματος. Από την άλλη, το λογότυπο GARDEN γίνεται μεγαλύτερο και πιο έντονο, θέλοντας να εστιάσουμε στον δικό μας κήπο, τον κήπο ομορφιάς και φροντίδας», αναφέρει σχετικά η εταιρεία.
Επιπλέον, καθώς στόχος της εταιρείας διαχρονικά ήταν οι συσκευασίες να τραβήξουν το βλέμμα του καταναλωτή και να ανεβάζουν το αισθητικό επίπεδο των φαρμακείων, τα νέα χρώματα και τα γραμμικά στοιχεία των προϊόντων συμπληρώνουν το ένα το άλλο σε μια υπέροχη οπτική εφαρμογή, σαν μια εναρμονισμένη ολοκληρωμένη ιστορία.
Όσο για τις νέες συνθέσεις, η Garden ενισχύει τη δέσμευσή της για προϊόντα υψηλής ποιότητας, με σεβασμό στο περιβάλλον και στις ανάγκες των πελατών της, επιθυμώντας να φέρει τη φύση πιο κοντά στην καθημερινή ζωή, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη περιποίηση που αναζωογονεί την επιδερμίδα και το πνεύμα.