Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Εταιρική ταυτότητα: το φαρμακείο ως διακριτή μονάδα

26/2/2018 12:22:09 μμ
Πώς προέκυψε η ιδέα να αναπτύσσεται εταιρική ταυτότητα για τα φαρμακεία;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Με τη λέξη «φαρμακείο», μέχρι πρόσφατα, χαρακτηρίζαμε μια κατηγορία και όχι ένα συγκεκριμένο κατάστημα.

Τα φαρμακεία δεν διαφοροποιούνταν, υπάκουαν όλα σε μια συγκεκριμένη αντίληψη που τα ομογενοποιούσε και τα κατέτασσε όλα ομαδικά.


Οι καιροί άλλαξαν και, σήμερα, η απόκτηση διακριτής εταιρικής ταυτότητας για κάθε φαρμακείο αποτελεί όρο της επιβίωσής του.


Το φαρμακείο έχει ανάγκη να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, να κινηθεί στον επιχειρηματικό στίβο και να κερδίσει το κοινό του αντί να το περιμένει απλώς να διαβεί το κατώφλι του. Και για να το πετύχει αυτό, πρέπει να αποκτήσει ταυτότητα, ονοματεπώνυμο θα λέγαμε...


Το σύγχρονο φαρμακείο, όπως και κάθε σύγχρονη επιχείρηση, επικοινωνεί μέσω της δικής του μοναδικής προσωπικότητας, της δικής του εταιρικής ταυτότητας. Είναι αυτό που το προσδιορίζει ολιστικά, δυναμικά και διαχρονικά. Η εταιρική ταυτότητα του φαρμακείου αποτυπώνει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά, του προσδίδει κύρος και αναγνωρισιμότητα. Το διαφοροποιεί και το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και, παράλληλα, απευθύνεται στις 5 αισθήσεις του καταναλωτή, τον αφυπνίζει, τον ενεργοποιεί και τον προ(σ)καλεί.


Η εταιρική ταυτότητα του φαρμακείου, ένας συνδυασμός καλλιτεχνικής δημιουργίας και εμπορικής εμπειρογνωμοσύνης, προσαρμόζεται στη σήμανση του καταστήματος, στη βιτρίνα του, στα υλικά συσκευασίας, στη διαδικτυακή επικοινωνία του (Facebook, Instagram, website, email campaigns), γενικότερα σε κάθε επικοινωνιακό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Με τον τρόπο αυτό, το φαρμακείο χτίζει τη δική του προσωπικότητα και ο καταναλωτής προσεγγίζεται διαφοροποιημένα από τον ανταγωνισμό.


Η σχέση που αναπτύσσεται δεν είναι πλέον σχέση φαρμακείου-πελάτη, αλλά η σχέση του δικού μου φαρμακείου με τον κάθε πελάτη μου ξεχωριστά.


Μια σχέση ειδική, ξεχωριστή και προσωποποιημένη.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
Με θέμα τους νέους ρόλους του κλάδου στη μετά-Covid εποχή






Σχετικά άρθρα

Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
11ο Συνέδριο ΣΥΦΑΚ: Μεγάλη επιτυχία και εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή
Οι 645 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη σύγχρονη και επίκαιρη θεματολογία
Όμιλος SOFMEDICA: Γιορτάζει 30 χρόνια καινοτομίας στη φροντίδα των ασθενών
Ο κύκλος εργασιών θα ανέλθει στα 70 εκατ. το 2024
Nestlé Ελλάς: Σκοπεύει στην ενίσχυση του τομέα συμπληρωμάτων διατροφής
Οι κατηγορίες προϊόντων καθημερινής διατροφικής αξίας και ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του τζίρου της εταιρείας