Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

«Δεν είναι τρίχες. Είναι τα μαλλιά σου!»

18/3/2024 9:30:55 μμ
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της ΕΔΑΕ για τις παθήσεις του τριχωτού της κεφαλής
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρεία (ΕΔΑΕ) διεξάγει καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για τις παθήσεις του τριχωτού της κεφαλής. Με ένα μήνυμα μονοδιάστατο, ξεκάθαρο και δυναμικό και μια εικόνα που όλοι λίγο-πολύ έχουμε βιώσει, η καμπάνια, που έχει ξεκινήσει από την 1η Μαρτίου και θα διαρκέσει όλο τον μήνα, μιλάει σε άνδρες αλλά και σε γυναίκες κάθε ηλικίας για την απώλεια τριχών, τις μορφές αλωπεκίας και τις νέες θεραπείες που δίνουν λύσεις.


«Εδώ και λίγους μήνες κυκλοφορούν σύγχρονες καινοτόμες θεραπείες που αντιμετωπίζουν εξαιρετικά αποτελεσματικά το ιδιαίτερα δυσίατο πρόβλημα της γυροειδούς αλωπεκίας (τριχοφάγου) σε άνδρες και γυναίκες. Καλούμε λοιπόν τους συμπολίτες μας να ενημερωθούν υπεύθυνα ότι για οποιαδήποτε μορφή τριχόπτωσης θα πρέπει να επισκεφθούν άμεσα το δερματολόγο τους, που είναι ο μόνος ειδικός γιατρός», επισημαίνει ο Ιωάννης Μπάρκης, πρόεδρος της ΕΔΑΕ.


Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την ΕΔΑΕ, το 25% των ανδρών πάσχει από ανδρογενετική αλωπεκία, το 65% εμφανίζει κάποιο είδος τριχόπτωσης μέχρι την ηλικία των 35 ετών και το 85% παρουσιάζει έως την ηλικία των 50 ετών εμφανή αραίωση. Παράλληλα μία στις 4 γυναίκες επηρεάζεται από τριχόπτωση και αραίωση των μαλλιών, με το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ 25 και 35 ετών. 


Η καμπάνια έχει ξεκινήσει το ταξίδι της στο ραδιόφωνο, προβάλλεται σε πάνελ στους σταθμούς του μετρό και μέσω των social media, Facebook και Instagram, ταξιδεύει ψηφιακά σε όλη την επικράτεια. Η καμπάνια διεξάγεται με την ευγενική υποστήριξη των: Frezyderm, Regain και Lilly.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με τη δημιουργική υπογραφή του τμήματος marketing και media της UNI-PHARMA
Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τη δυσκοιλιότητα από τη ZARBIS






Σχετικά άρθρα

Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Υλοποιήθηκε από την COSMOTE TELEKOM για την HΔΙΚΑ
Μια ιστορική στιγμή για την ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού συστήματος υγείας
Τεράστια η υποδιάγνωση των χρόνιων αναπνευστικών παθήσεων στην Ευρώπη
Τη στιγμή που κοστίζουν στα συστήματα υγείας 21 εκατ. δολάρια τον χρόνο
Κυστική Ίνωση: Σημαντική βελτίωση στη ζωή των ασθενών από τη λήψη νέων τροποποιητών
Σύμφωνα με μελέτες που παρουσιάστηκαν στο 48ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τη νόσο
Kapa Research: 1 στους 4 προμηθεύεται αντιβιοτικά, χωρίς να επισκεφθεί πρώτα τον γιατρό
Γ. Πατούλης : «Η υπερκατανάλωση αντιβιοτικών αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα δημόσιας υγείας»