Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Chiesi Hellas: Σημαντικές διακρίσεις για άλλη μια χρονιά στα UX|CX Awards

18/10/2023 10:34:36 μμ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία» διακρίθηκε σε τρεις κατηγορίες
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Chiesi Hellas, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, διακρίθηκε στο θεσμό των UX|CX Awards, κατακτώντας τρία βραβεία, δύο ασημένια και ένα χάλκινο, για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία», μια πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ), που πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της φαρμακευτικής εταιρείας. 


Συγκεκριμένα, έλαβε ασημένιο βραβείο στις κατηγορίες «Best Use of Customer Insights/Feedback» και «Best CX Initiative for Social Impact and Sustainability» και χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best in Health & Pharma». 


Το πρόγραμμα, που ξεκίνησε στις αρχές του 2022, είχε ως αρχικό στόχο την εκπαίδευση των πνευμονολόγων τόσο σε τεχνικές διαχείρισης του καθημερινού στρες και της έλλειψης χρόνου, όσο και σε τεχνικές που τους βοηθούν να επιτύχουν μια αποτελεσματική επικοινωνία με διαφορετικές περιπτώσεις ασθενών, επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση.


Η ανταπόκριση των πνευμονολόγων ήταν μεγάλη. Εκπαιδεύθηκαν συνολικά περισσότεροι από 80 πνευμονολόγοι και το 2024 θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση του προγράμματος. 


Ο Head of Value, Access & External Affairs της Chiesi Hellas, Ηλίας Πυρνοκόκης δήλωσε: «Η βράβευση αυτή μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια και μας δίνει δύναμη να προχωρήσουμε μαζί με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία στην επόμενη φάση του προγράμματος, πιστοί στο όραμά μας να ακούμε τις ανάγκες των επαγγελματιών υγείας και των ασθενών. Πέρα από τις θεραπευτικές λύσεις που προσφέρουμε ως Chiesi Hellas, συν-δημιουργούμε καινοτόμες δράσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους, αναγνωρίζοντας πως το Customer Εxperience αποτελεί στοιχείο διαφοροποίησης και καινοτομίας σε έναν Οργανισμό».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα της Διεθνούς Φαρμακευτικής Ομοσπονδίας (FIP)






Σχετικά άρθρα

Αύξηση της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αναμένεται το 2024-2025
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Pharma Center: Επιτυχημένο το σεμινάριο της Health Aid στη Θεσσαλονίκη
Η εταιρεία διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Αθήνα
STOP από 20 μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες στο ChatGPT
Φοβούνται διαρροή κρίσιμων δεδομένων στους ανταγωνιστές τους
Αnalytica 2024: Δύο ελληνικές εταιρείες στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση
Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για την εργαστηριακή τεχνολογία, ανάλυση και βιοτεχνολογία στην Ευρώπη