Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

Μείωση του καπνίσματος & αυξημένη πρόθεση για διακοπή καταγράφεται στην Ελλάδα

2/6/2025 5:33:32 μμ
Ο επιπολασμός παραμένει όμως υψηλός, σύμφωνα με στοιχεία του ΕΟΔΥ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Ελλάδα καταγράφει μείωση του καπνίσματος συμβατικών τσιγάρων τα τελευταία χρόνια, ωστόσο εξακολουθεί να έχει έναν από τους υψηλοτέρους επιπολασμούς μεταξύ των χωρών του ΟΑΣΑ, όπως δημοσιεύει η ΕΟΔΥ με αφορμή την έναρξη λειτουργίας νέας υπηρεσίας συμβουλευτικής υποστήριξης για όσους θέλουν να διακόψουν το κάπνισμα. 


Σύμφωνα με τα ερευνητικά δεδομένα της μελέτης του ΕΟΔΥ (2024), το 38% των ενήλικων Ελλήνων κάνει χρήση καπνικών προϊόντων.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρόθεση για τη διακοπή του καπνίσματος έχει αυξηθεί σημαντικά, καθώς περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν πρόθυμοι να διακόψουν στο μέλλον, αλλά μόλις 3 στους 10 περιστασιακούς ή καθημερινούς καπνιστές συμβατικών τσιγάρων έχουν κάνει απόπειρα διακοπής το τελευταίο 12μηνο. 


Ο ΕΟΔΥ ξεκίνησε από τις 02/06/2025 τη λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής 1135 για τη συμβουλευτική υποστήριξη των καπνιστών που επιθυμούν να διακόψουν το κάπνισμα. Η γραμμή 1135 θα λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-16:00 και θα στελεχώνεται από εκπαιδευμένους επαγγελματίες υγείας του ΕΟΔΥ.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο φαρμακοποιός ως σύμμαχος σε μια μεγάλη απόφαση υγείας
Λανσάρεται αυτές τις ημέρες στα φαρμακεία






Σχετικά άρθρα

Καταρρέουν τα εμβολιαστικά προγράμματα παγκοσμίως
Επείγουσα έκκληση στις κυβερνήσεις από διεθνείς οργανισμούς
Παγκόσμια Ημέρα Υγείας Πεπτικού Συστήματος
Μετεωρισμός, «φούσκωμα», δυσπεψία: Πού οφείλονται και πώς αντιμετωπίζονται
Φ.Σ. Λάρισας: Για 4η χρονιά διοργάνωσε με επιτυχία το «Μαζί μια αγκαλιά»
Η προσέλευση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο
Η ηθική και έγκυρη ιατρική διαφήμιση μπορεί να ενδυναμώσει τον πολίτη
Σύμφωνα με τη X. Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager της Affidea Ελλάδος