Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Το τμήμα Chiesi Global Rare Diseases φόρεσε... ρίγες

1/3/2021 4:10:30 μμ
Για να μας αφυπνίσει για τις Σπάνιες Παθήσεις
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με 37 εκατ. Ευρωπαίους να πάσχουν από τουλάχιστον μία Σπάνια Πάθηση, η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων στις 28/02 λειτουργεί ως υπενθύμιση των ανισοτήτων που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς, τόσο στην πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη όσο και στις κοινωνικές ευκαιρίες και αποσκοπεί στην κινητοποίηση των εμπλεκόμενων για την εξομάλυνση αυτών των διακρίσεων.

Η Chiesi ανταποκρινόμενη στην πρόκληση, προχώρησε το 2020 στην ίδρυση του τμήματος Chiesi Global Rare Diseases, ενισχύοντας τις προσπάθειές της για την υποστήριξη των ατόμων που πάσχουν από σπάνιες ασθένειες και των οικογενειών τους και ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας το τμήμα αυτό φόρεσε… ρίγες δημιουργώντας ένα σπάνιο T-Shirt. 
Η καμπάνια ονομάστηκε #WeWearStripes, αφού οι ρίγες είναι χαρακτηριστικό της ζέβρας, που αποτελεί σύμβολο των σπάνιων παθήσεων.

Η καμπάνια παροτρύνει το κοινό να φορέσει ρίγες και να μοιραστεί το στιγμιότυπο στα social media με το hashtag #WeWearStripes.
Για τις 20.000 πρώτες φωτογραφίες, η Chiesi θα δωρίσει 1 ευρώ για κάθε μία, για την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σπάνιων Παθήσεων (EURORDIS). 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Υπογράφτηκε από 26 χώρες και από την Ελλάδα






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals