Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

τελευταία νέα

Φαρμακοποιοί: Πώς να αντιμετωπίσετε την «πυρετοφοβία» των γονέων
Απαντήσεις από τον Γεώργιο Τσόλα, Διευθυντή Παιδιατρικής του Metropolitan
Novartis: Εξαγόρασε την Arctos Medical
Και επεκτείνει το portfolio της με θεραπείες οπτογενετικής

Το Παίδων Πεντέλης δημιούργησε το e-Προτεραιότητα

18/12/2018 2:32:29 μμ
Και βραβεύτηκε για αυτήν την καινοτόμα υπηρεσία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός)» στο πλαίσιο του διαγωνισμού Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, για την ανάδειξη των κορυφαίων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για το έτος 2018, που απονέμει φέτος για ένατη συνεχή χρονιά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό της αγοράς, ο οποίος επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που υιοθετούνται με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.


Το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης, με σεβασμό και αγάπη προς τα παιδιά, εφάρμοσε την πρωτότυπη & καινοτόμα υπηρεσία «e-Προτεραιότητα», προκειμένου να προσφέρει στοχευμένες υπηρεσίες βελτίωσης και αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας σε χιλιάδες προσερχόμενα παιδιά, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αναβάθμιση τόσο της καθημερινής ποιοτικής εξυπηρέτησης των μικρών ασθενών, όσο και της λειτουργίας του Νοσοκομείου.


Μέσω του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης ασθενών και της φιλικής προς τον χρήστη υπηρεσίας που επιτρέπει την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου προτεραιότητας ασθενών εξ'αποστάσεως μέσω WEB, τέθηκαν νέα δεδομένα στην ποιότητα και στην εμπειρία εξυπηρέτησης των προσερχόμενων ασθενών στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου. Το σύστημα μέσω της ιστοσελίδας www.paidon-pentelis.gr, δίνει τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας και πολλαπλών ενημερώσεων σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησης από το αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονική ενημέρωση προς τον χρήστη, μέσω email ή SMS στο κινητό του τηλέφωνο, όπου και αν βρίσκεται, επιτυγχάνοντας σημαντική μείωση του χρόνου αναμονής των μικρών ασθενών, με πολλαπλά οφέλη.


Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης υπηρεσίας έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και την ικανοποίηση των αναγκών του ασθενούς, στα πλαίσια της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, αλλά και της προσαρμογής του Οργανισμού στις ανάγκες του χρήστη υπηρεσιών υγείας, με άμεσο κοινωνικό όφελος, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αποδοτικότητα των υπηρεσιών του Νοσοκομείου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο συνδυασμός σπουδών και πρωταθλητισμού δεν αποτέλεσε εμπόδιο στην πρόκρισή τους στην κορυφαία αθλητική διοργάνωση του κόσμου
Φέτος η διοργάνωση των Πρωταγωνιστών ήταν ξεχωριστή γιατί αφορούσε τις κορυφαίες επιχειρήσεις της δεκαετίας






Σχετικά άρθρα

MyHealth: Θα εκδίδονται ψηφιακά από τους πολίτες οι Ιατρικές Βεβαιώσεις
Απαιτείται ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης
Έρχεται επανάσταση στη διαχείριση του άσθματος
Στο θεραπευτικό πεδίο εισέρχονται τα προβιοτικά και εμφυτεύσιμες συσκευές
NATURE: Πώς η Ελλάδα αξιοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση της COVID-19
Μελέτη με τη συμμετοχή Ελλήνων επιστημόνων
COVID-19: Ενδέχεται να πυροδοτεί νέες μορφές διαβήτη τύπου 1
Η αξιολόγηση περιστατικών είναι σε εξέλιξη σύμφωνα με άρθρο στο Diabetes Care