Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Το μνημόνιο σκότωσε την αγορά των καλλυντικών

26/9/2013 8:20:46 πμ
Αντίθετα, στη γειτονική Τουρκία σημειώνεται αύξηση ρεκόρ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Η οικονομική ύφεση έχει και τις παράπλευρες απώλειές της σε προϊόντα καθημερινής χρήσης που πλέον δεν καταναλώνουμε με τη μαζικότητα που κάναμε στο παρελθόν.


Όπως δείχνει η τελευταία πανευρωπαϊκή μέτρηση της Nielsen οι πωλήσεις καλλυντικά ευρείας κατανάλωσης -κυρίως προϊόντα που το βασικό τους δίκτυο είναι το σούπερ μάρκετ- μειώθηκαν στην Ελλάδα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2012 κατά 4,4% σε αξία. Την Ελλάδα ακολουθεί η Τσεχία με ποσοστό 3,3%, ενώ συνολικά η Ευρώπη στο δεύτερο τρίμηνο εμφάνισε πτώση της τάξης του 1,5%.


Για την αγορά της Ευρώπης οι αναλυτές θεωρούν ότι η πτώση αυτή είναι πλασματική και έχει να κάνει με το εορτασμό του Πάσχα των Καθολικών που φέτος ήταν ιδιαίτερα νωρίς (31 Μαρτίου), στοιχείο που «έκλεψε» πωλήσεις από την αγορά του δευτέρου τριμήνου και τις οδήγησε στο πρώτο τρίμηνο, όπου οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί έστω και κατά ελάχιστα (0,2%).


Στον αντίποδα οι χώρες που παρουσιάζουν τη σημαντικότερη αύξηση στα καλλυντικά ευρείας κατανάλωσης είναι η Τουρκία με το εντυπωσιακό 11,6%, ακολουθούμενη από δύο Σκανδιναβικές χώρες, τη Φινλανδία με άνοδο πωλήσεων της τάξης του 4,2% και τη Νορβηγία με αύξηση κατά 2,2%.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σαφής η τάση για προηγμένες και πιο στοχευμένες θεραπείες
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα για το 9μηνο του 2025






Σχετικά άρθρα

Βρετανική αλυσίδα φαρμακείων επεκτείνεται στη χώρα
Και ξανα-ανοίγει κλειστά φαρμακεία
ΠΕΦ: Καλεί φαρμακοποιούς να γίνουν εκπαιδευτές σε ΣΑΕΚ
Ανοιχτά τα Μητρώα Εγγραφών έως τις 25/11
Τ. Χαραμή: Απαιτούνται παρεμβάσεις για τη βιωσιμότητα των φαρμακείων
Δηλώσεις μετά την συνάντησή της με τον αν. υπουργό Οικονομικών