Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Laser Moses 2: Νέα εποχή στην αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Δρ. Παναγιώτης Βεβελογιάννης, Διευθυντής Κλινικής Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής Προστάτη και Λιθίασης, Νοσοκομείο MHTEPA-ΥΓΕΙΑ
Κοσμοϊατρική: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου
Δημήτρης Τριανταφύλλου, Ιδρυτής & Επιστημονικός Υπεύθυνος Ιατρός Ακτινολόγος Κοσμοϊατρικής
Όλη η αλήθεια για την ανδρική υπογονιμότητα
Στέφανος Χανδακάς, Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Λευκωσίας, Πρόεδρος ΔΣ Νοσοκομείου ΜΗΤΕΡΑ, Πρόεδρος & Ιδρυτής της HOPEgenesis

Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφεται στο φαρμακείο

22/3/2023 8:29:26 μμ
Για να προσεγγίσουν πιο στοχευμένα τους ασθενείς
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τα brands των φαρμακευτικών εταιρειών δεν είναι σε θέση πάντα να ανταποκριθούν στα κόστη των τηλεοπτικών διαφημίσεων προκειμένου να προσεγγίσουν περισσότερους ασθενείς, όπως αναφέρεται σε άρθρο στο pharmavoice.com.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η τηλεόραση προσφέρει στις εταιρείες ένα ποσοστό προσέγγισης ασθενών της τάξης του 4-5%, ενώ το 1/3 των διαφημίσεων «παίζουν σε άδειο δωμάτιο», όπως αναφέρεται, που σημαίνει ότι οι θεατές έχουν ανοιχτή την τηλεόραση, αλλά δεν την παρακολουθούν την ώρα των διαφημίσεων.

Η νέα τάση λοιπόν για τις συμβουλευτικές και διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ είναι να καθοδηγούν τα brands σε ένα άλλο κανάλι με πολλά πλεονεκτήματα: το φαρμακείο. Ο προσβάσιμος χώρος του φαρμακείου και ο φαρμακοποιός που εμπιστεύονται οι ασθενείς θεωρούνται πλέον μία από τις καλύτερες επιλογές για να αυξήσουν οι εταιρείες και το «reach» και το «engagement» που επιθυμούν, καθώς απευθύνονται στοχευμένα στο ενδιαφερόμενο κοινό.

Σύμφωνα με έρευνα κοινού που επικαλείται η συμβουλευτική εταιρεία Adheris Health, το 77% των συμμετεχόντων δήλωσε πως αισθάνεται τον φαρμακοποιό του βασικό μέλος της ομάδας φροντίδας, ενώ το 58% τον εμπιστεύεται να του συνταγογραφεί φάρμακα. Επιπλέον, οι ασθενείς επισκέπτονται το φαρμακείο τους 12 φορές περισσότερο από ό,τι τον συνταγογράφο γιατρό.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και δημιουργείται μια νέα δύναμη στον χώρο της υγείας και της φροντίδας
Όσα συζητήθηκαν στο 9o Συνέδριο «Το φαρμακείο του αύριο»






Σχετικά άρθρα

Κοσμοϊατρική: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου
Δημήτρης Τριανταφύλλου, Ιδρυτής & Επιστημονικός Υπεύθυνος Ιατρός Ακτινολόγος Κοσμοϊατρικής
Η Aboutnet εισέρχεται στον κλάδο των φαρμακείων
Αποκτώντας την Innovative Year