Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφεται στο φαρμακείο

22/3/2023 8:29:26 μμ
Για να προσεγγίσουν πιο στοχευμένα τους ασθενείς
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τα brands των φαρμακευτικών εταιρειών δεν είναι σε θέση πάντα να ανταποκριθούν στα κόστη των τηλεοπτικών διαφημίσεων προκειμένου να προσεγγίσουν περισσότερους ασθενείς, όπως αναφέρεται σε άρθρο στο pharmavoice.com.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η τηλεόραση προσφέρει στις εταιρείες ένα ποσοστό προσέγγισης ασθενών της τάξης του 4-5%, ενώ το 1/3 των διαφημίσεων «παίζουν σε άδειο δωμάτιο», όπως αναφέρεται, που σημαίνει ότι οι θεατές έχουν ανοιχτή την τηλεόραση, αλλά δεν την παρακολουθούν την ώρα των διαφημίσεων.

Η νέα τάση λοιπόν για τις συμβουλευτικές και διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ είναι να καθοδηγούν τα brands σε ένα άλλο κανάλι με πολλά πλεονεκτήματα: το φαρμακείο. Ο προσβάσιμος χώρος του φαρμακείου και ο φαρμακοποιός που εμπιστεύονται οι ασθενείς θεωρούνται πλέον μία από τις καλύτερες επιλογές για να αυξήσουν οι εταιρείες και το «reach» και το «engagement» που επιθυμούν, καθώς απευθύνονται στοχευμένα στο ενδιαφερόμενο κοινό.

Σύμφωνα με έρευνα κοινού που επικαλείται η συμβουλευτική εταιρεία Adheris Health, το 77% των συμμετεχόντων δήλωσε πως αισθάνεται τον φαρμακοποιό του βασικό μέλος της ομάδας φροντίδας, ενώ το 58% τον εμπιστεύεται να του συνταγογραφεί φάρμακα. Επιπλέον, οι ασθενείς επισκέπτονται το φαρμακείο τους 12 φορές περισσότερο από ό,τι τον συνταγογράφο γιατρό.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης
Με οικοδεσπότη φέτος τον Φ.Σ. Ηλείας






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals