Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφεται στο φαρμακείο

22/3/2023 8:29:26 μμ
Για να προσεγγίσουν πιο στοχευμένα τους ασθενείς
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τα brands των φαρμακευτικών εταιρειών δεν είναι σε θέση πάντα να ανταποκριθούν στα κόστη των τηλεοπτικών διαφημίσεων προκειμένου να προσεγγίσουν περισσότερους ασθενείς, όπως αναφέρεται σε άρθρο στο pharmavoice.com.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η τηλεόραση προσφέρει στις εταιρείες ένα ποσοστό προσέγγισης ασθενών της τάξης του 4-5%, ενώ το 1/3 των διαφημίσεων «παίζουν σε άδειο δωμάτιο», όπως αναφέρεται, που σημαίνει ότι οι θεατές έχουν ανοιχτή την τηλεόραση, αλλά δεν την παρακολουθούν την ώρα των διαφημίσεων.

Η νέα τάση λοιπόν για τις συμβουλευτικές και διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ είναι να καθοδηγούν τα brands σε ένα άλλο κανάλι με πολλά πλεονεκτήματα: το φαρμακείο. Ο προσβάσιμος χώρος του φαρμακείου και ο φαρμακοποιός που εμπιστεύονται οι ασθενείς θεωρούνται πλέον μία από τις καλύτερες επιλογές για να αυξήσουν οι εταιρείες και το «reach» και το «engagement» που επιθυμούν, καθώς απευθύνονται στοχευμένα στο ενδιαφερόμενο κοινό.

Σύμφωνα με έρευνα κοινού που επικαλείται η συμβουλευτική εταιρεία Adheris Health, το 77% των συμμετεχόντων δήλωσε πως αισθάνεται τον φαρμακοποιό του βασικό μέλος της ομάδας φροντίδας, ενώ το 58% τον εμπιστεύεται να του συνταγογραφεί φάρμακα. Επιπλέον, οι ασθενείς επισκέπτονται το φαρμακείο τους 12 φορές περισσότερο από ό,τι τον συνταγογράφο γιατρό.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αν ψηφιστεί, οι φαρμακευτικές εταιρείες αναμένεται να κινηθούν νομικά
Εν μέσω βομβαρδισμών στη Μέση Ανατολή






Σχετικά άρθρα

Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»
Η Zwitter στο πλευρό των πυροσβεστών της Χίου
Με τη δωρεά οφθαλμικών σταγόνων
«Γίνε Δωρητής Βάρους. Δώσε το βάρος στην υγεία σου!»
Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Novo Nordisk: Νέα ένδειξη για την ενέσιμη σεμαγλουτίδη
Έλαβε θετική γνωμοδότηση από τον ΕΜΑ