Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Το φαρμακείο σας χρειάζεται το μάρκετινγκ περισσότερο από άλλες επιχειρήσεις

27/5/2020 2:19:46 μμ
Γράφει ο συγγραφέας Νίκος Καζάζης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Πολλοί ιδιοκτήτες φαρμακείων, ίσως και εσείς, θεωρείτε ότι οι σύγχρονες τεχνικές του μάρκετινγκ δεν συνάδουν με το επάγγελμα – λειτούργημα σας.


'Aλλοι πάλι έχετε την εσφαλμένη εντύπωση ότι το μάρκετινγκ είναι δαπανηρό και για τους «μεγάλους» της αγοράς και όχι για το δικό σας φαρμακείο επειδή αυτό εξυπηρετεί μια μικρή τοπική αγορά και ο κύκλος εργασιών του είναι περιορισμένος. Αν έχετε αυτές τις απόψεις, ίσως πρέπει να το ξανασκεφθείτε. Το φαρμακείο σας, ανεξάρτητα αν είναι μικρό ή μεγάλο, χρειάζεται το μάρκετινγκ περισσότερο ίσως από άλλες επιχειρήσεις. Δείτε γιατί.


Η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθος της και τον κλάδο που δραστηριοποιείται, εξαρτώνται, κατά κύριο λόγο, από τις ικανότητες που αυτή έχει να διαθέτει με αποτελεσματικό τρόπο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στην αγορά. Με άλλα λόγια, από τις ικανότητες που έχει η επιχείρηση στο μάρκετινγκ.


Αυτό ισχύει και για το δικό σας φαρμακείο που είναι επιχείρηση με ιδιαίτερα όμως χαρακτηριστικά. Είναι γενικά παραδεκτό ότι το φαρμακείο είναι ένα ιδιότυπο κατάστημα με κοινωνική αποστολή το οποίο όμως ιδρύεται με ιδιωτικά κεφάλαια και λειτουργεί υποχρεωτικά με προσωπική εργασία ενός ή περισσοτέρων επιστημόνων φαρμακοποιών που αμείβονται για την εργασία τους από τα έσοδα του φαρμακείου.


Συνεπώς, το φαρμακείο έχει χαρακτήρα ιδιωτικής επιχείρησης. Το Συμβούλιο Επικρατείας μάλιστα αναγνωρίζει τη σημασία της εμπορικής λειτουργίας του φαρμακείου αναφέροντας σε απόφαση του ότι «…το φαρμακείο για να εκπληρώσει τους σημαντικούς για τη δημόσια υγεία σκοπούς του, πρέπει να έχει εξασφαλισμένο ένα πεδίο επαρκούς λειτουργικής-οικονομικής βιωσιμότητας η οποία διασφαλίζεται αποκλειστικά από την εμπορική του λειτουργία». Αυτή όμως δεν ασκείται με τους ίδιους όρους που την ασκούν άλλες επιχειρήσεις. Διαβάστε όλο το άρθρο πατώντας εδώ.


Όλες τις γνώσεις και τις τεχνικές που χρειάζεται να γνωρίζετε για να τις εφαρμόσετε άμεσα στο φαρμακείο σας θα τις βρείτε συμπυκνωμένες και δοσμένες με εξαιρετικά εύληπτο τρόπο στο βιβλίο «ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ» που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Για παράδειγμα θα μάθετε:

  •  Πώς να εδραιώσετε το φαρμακείο σας στη μνήμη των πελατών σας για να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τις αγορές τους
  •  Ποια στρατηγική θα επιλέξετε για να δημιουργήσετε ένα κερδοφόρο μείγμα προϊόντων
  •  Πώς να προβάλετε το φαρμακείο σας για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες
  •  Πώς να κάνετε σωστό μερτσαντάϊζινγκ και αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης
Με οικοδεσπότη φέτος τον Φ.Σ. Ηλείας






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους