Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Το εντυπωσιακό φαρμακείο της κ. Εριφύλλης Ρούσσου στο Βόλο

26/2/2015 12:34:43 μμ
Δημιούργημα της κατασκευαστικής εταιρείας acad
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Ένα εντυπωσιακό φαρμακείο στο Βόλο, δημιούργημα της κατασκευαστικής εταιρείας acad, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στη μορφή που γνωρίζουμε για τα φαρμακεία σήμερα.

Η φαρμακοποιός Εριφύλη Ρούσου μιλά για την τολμηρή της απόφαση να δημιουργήσει ένα φαρμακείο πρότυπο, 350m2, το οποίο η acad κατόρθωσε να μελετήσει και να υλοποιήσει μέσα σε μόλις 2 μήνες!


Αναμφίβολα η μεταστέγαση του φαρμακείου σε ένα χώρο 350m2 προκαλεί έκπληξη. Ποια ανάγκη σας οδήγησε σε μια τέτοια γενναία απόφαση;

"Το αλεξίπτωτο δεν το υφαίνεις τη στιγμή που πηδάς από το αεροπλάνο, πρέπει να το έχεις ήδη ετοιμάσει πολύ καιρό πριν, ώστε να σε κρατήσει όταν το χρειαστείς".


Ποιος ήταν ο στόχος σας όταν αρχίσατε να υφαίνετε το δικό σας "αλεξίπτωτο";

Στο μυαλό μου υπήρχε ανέκαθεν το όραμα ενός φαρμακείου που να ανταποκρίνεται στις αλλαγές τόσο των δικών μας αναγκών ως επαγγελματίες υγείας όσο και των αναγκών των συνανθρώπων μας. Με απλά λόγια, σύγχρονο, εύκολα προσβάσιμο, με ποικιλία και πληρότητα προϊόντων, με χώρους συμβουλής, με εναλλακτικές θεραπείες και υπηρεσίες, με χώρους ομορφιάς και ευεξίας, με χώρο πρώτων βοηθειών, με πρότυπο γαληνικό εργαστήριο, με αίθουσα επιμόρφωσης και σεμιναρίων κλπ. Από τη στιγμή που βρέθηκε ο ενδεδειγμένος χώρος, είχα στο πλάι μου τους πλέον κατάλληλους συνεργάτες, την εταιρεία acad, η οποία μελέτησε και υλοποίησε αυτό το τεράστιο project μέσα σε 2 μήνες.




Πρέπει να κάνατε αγώνα δρόμου για να πάρει σάρκα και οστά ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα μέσα σε 2 μήνες! 'Αξιζε τον κόπο;

Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Ο κ. Θάνος Πούλης της acad, μαζί με τους συνεργάτες του, αντιλήφθηκαν αμέσως τι είχα στο μυαλό μου και έκαναν το όραμά μου πραγματικότητα. Σημαντική όμως ήταν και η ανταπόκριση των πελατών μας, όχι μόνο όσων μας εμπιστεύονται χρόνια τώρα, αλλά και εκείνων που τώρα μας γνωρίζουν. Αυτή η ανταπόκριση με γεμίζει με δύναμη για να συνεχίσω να προσπαθώ για το καλύτερο. Θέλω το φαρμακείο να αποτελεί το δικό τους χώρο υγείας και ευεξίας. Ο πραγματικός αγώνας δρόμου για μένα τώρα ξεκινά!


Κρίνοντας από τη μέχρι στιγμής επαγγελματική σας πορεία, η οποία αποδεικνύει ότι στηρίζετε έμπρακτα τις συνεργασίες, μιας και αποτελείτε μέλος του Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Βόλου και του δικτύου φαρμακείων Advance Pharmacies, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι δεν επιδιώξατε συνεργασία με άλλους συναδέλφους σας στο εν λόγω εγχείρημα;

Πολύ σωστά το θέσατε. Η ιδέα ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012 μαζί με έναν ακόμα συνάδελφο, με το σκεπτικό η ομάδα μας να γίνει τριμελής. Μετά από προτάσεις σε ορισμένους συναδέλφους, η ιδέα δεν ευδοκίμησε και προχωρήσαμε στην κατάρτιση του business plan με την αρχική σύνθεση. Ωστόσο, λίγο πριν από την ανεύρεση του χώρου, αποδείχτηκε ότι το όραμα δεν ήταν κοινό. Παρόλα αυτά, η αποφασιστικότητά μου να προχωρήσω στηριζόμενη πια αποκλειστικά στις δικές μου δυνάμεις, οδήγησε στο σήμερα.


Δεν απογοητευτήκατε από την αλλαγή των αρχικών σας πλάνων ως ομάδα;

Φυσικά και υπήρξε απογοήτευση και μάλιστα μεγάλη! Σε κάθε συνεργασία απαιτούνται 3 κοινοί πυλώνες: όραμα, στρατηγική, οικονομικό υπόβαθρο. Έστω και ένας από τους τρεις να λείπει, το εγχείρημα είναι καταδικασμένο να αποτύχει.


 












Το εργαστήριο


Νέα τάση στην αγορά είναι η δημιουργία e-shop. Εσείς πώς επιλέξατε την μετεγκατάσταση του φυσικού σας σημείου και όχι την ενίσχυσή του μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Αυτή ήταν η πρώτη ερώτηση που δέχθηκα από φίλους και γνωστούς όταν συζητούσα τα σχέδιά μου. Θεωρώ ότι εάν είχα την επιλογή, το e-shop θα έπρεπε να το είχα τολμήσει 4χρονια πριν. Τα τελευταία χρόνια όμως, με όλες αυτές τις αλλαγές που έχει βιώσει το ελληνικό φαρμακείο, πιστεύω ακράδαντα ότι

η στρατηγική του φαρμακείου πρέπει να βασίζεται στο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα: τη δυνατότητα στρατηγικής διαφοροποίησης και όχι χαμηλού κόστους. Βεβαίως θα παρέχονται εκπτώσεις και προσφορές, όμως δεν μπορούν να αποτελέσουν την κυρίαρχη τακτική της στρατηγικής μου.


'Αρα είστε από τους "οπαδούς" του φυσικού καταστήματος. Αποκλείετε την πιθανότητα να δημιουργήσετε ένα e-shop μελλοντικά;

Έχω μάθει στη ζωή μου να μην αποκλείω τίποτα. Όμως πιστεύω στη δύναμη του φυσικού σημείου, όχι τόσο με τη μορφή που είχε μέχρι σήμερα, αλλά με τη μορφή που πρέπει να αποκτήσει! Συγκεκριμένα το φαρμακείο πρέπει να ασκεί την επιχειρηματική του δραστηριότητα βασισμένο στον κοινωνικό και στον επιστημονικό του ρόλο. Δεν πουλάμε προϊόντα, παρέχουμε υπηρεσίες υγείας. Το προϊόν είναι το όχημα για την παροχή των συμβουλών και αυτό απαιτεί γνώση, εξειδίκευση και συνεχή επιμόρφωση.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στο επίκεντρο της συνεργασίας η περίθαλψη, τα φάρμακα και οι μείζονες υγειονομικές κρίσεις
Ο Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ στηρίζει πάντα την εκπαίδευση και επενδύει σε αυτήν






Σχετικά άρθρα

Η Pharma Q συμμετείχε στο Hellas Pharm 2024
Παρείχε επιστημονική ενημέρωση για τα νέα προϊόντα της Q Pain και Μαστίχα Χίου σε σκόνη 1050 mg
Δυναμική Φαρμακαποθήκη: Μεγάλη προσέλευση στο περίπτερό της στην Hellas PHARM 2024
Εκπρόσωποι από όλα τα τμήματα της εταιρείας ήταν εκεί
Επιταχύνει την ανάπτυξη καινοτόμων φαρμάκων η Boehringer Ingelheim
Ξεκινά 10 κλινικές μελέτες για την έγκριση 25 νέων θεραπειών