Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Τα ωμέγα-3 αναμένεται να φτάσουν τα $7,76 δισ. έως το 2030

7/10/2025 4:18:28 μμ
Σύμφωνα με νέα ανάλυση της αγοράς από τη Markets and Markets
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Νέα έκθεση αναδεικνύει τη δυναμική της αγοράς των προϊόντων με ωμέγα 3 που υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 4 δισ. δολάρια το 2025 και να συνεχίζει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης έως το 2030.

 

Συγκεκριμένα, αναλυτές της Markets and Markets προβλέπουν ότι οι πωλήσεις θα αγγίξουν τα 7,76 δισ. δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια, αναπτυσσόμενα ετησίως κατά 12,2%. Η αυξανόμενη ζήτηση φαίνεται πως οφείλεται στη μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού στην υποστήριξη της υγείας τους, όσον αφορά τα πεδία «δράσης» των ωμέγα-3 (καρδιαγγειακή, γνωστική, οφθαλμική υγεία και υγεία των αρθρώσεων).

 

Ως πιο δημοφιλείς πηγές των ωμέγα 3 αναδεικνύονται τα ιχθυέλαια, τα έλαια από κριλ αλλά και τα άλγη (φύκια) από τους χορτοφάγους, τα οποία υποστηρίζονται από επιστημονικά δεδομένα για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά τους, ενώ τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται να σημειώσουν οι βρεφικές φόρμουλες. Η Ευρώπη κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, με τους καταναλωτές να δείχνουν σαφή προτίμηση προς τις «καθαρές» συνθέσεις συμπληρωμάτων διατροφής.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αλλάζοντας προηγούμενη απόφασή του
Ο μεγαλύτερος όγκος διακινείται μέσω online καναλιών






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ αναγνωρίζει την εμπιστοσύνη των φαρμακείων - μελών του
Και τους μοιράζει μερίσματα συνολικής αξίας 300 χιλιάδων ευρώ
17o Greece Race for the Cure: Η ομάδα του Ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ήταν εκεί!
Για να μεταφέρουν το μήνυμα «Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού»
Η Haleon γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Χαμόγελου
Με μια καμπάνια ενημέρωσης και ειδικές προσφορές στα προϊόντα στοματικής φροντίδας
Amazon: Λανσάρει ειδικό «κατάστημα» μόνο για προϊόντα K-Beauty
Με αφορμή τη ραγδαία αύξηση της ζήτησης