Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Νέα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά
Τι χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές; 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

«Τα κάνουμε όλα… διαφορετικά»

27/5/2022 2:28:19 πμ
H πρώτη καμπάνια της Ogilvy για το νέο DEPON Plus, σε συνεργασία με τις εταιρείες BIAN & ΒΙΑΝΕΞ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με την προσθήκη του νέου DEPON Plus, οι εταιρείες ΒΙΑΝ & ΒΙΑΝΕΞ του ομίλου Γιαννακόπουλου, εμπλουτίζουν ακόμα περισσότερο την ήδη πλούσια γκάμα προϊόντων τους. Φυσικά, η Ogilvy δεν θα μπορούσε να λείπει από το λανσάρισμα του DEPON Plus στην ελληνική αγορά.

Έτσι, παίρνοντας αφορμή από όσα ενοχλούν συνήθως τους ανθρώπους που υποφέρουν από ημικρανίες και πονοκεφάλους, όπως ο ήχος και το φως, δημιουργήθηκε μία «φρέσκια» και «γλυκιά» ταινία που παρουσιάζει τη διαφορετική καθημερινότητα ενός μπαμπά και μίας κόρης, τις μέρες εκείνες που η μαμά της οικογένειας ταλαιπωρείται από ημικρανίες.
Ευτυχώς γι' αυτήν, τώρα υπάρχει το νέο DEPON Plus.

Εταιρεία Παραγωγής: Βright Shoe, Σκηνοθέτης: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος, Μain tvc εδώ.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με στόχο την ανάδειξη του υγιεινού τρόπου ζωής και της παρακολούθησης της υγείας του σύγχρονου ανθρώπου
Ανακοινώσεις του Δ. Γιαννακόπουλου στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών






Σχετικά άρθρα

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Νέα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά
Τι χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές; 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών