Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Τα ερεθίσματα που καθορίζουν την απόφαση αγοράς ενός προϊόντος

26/4/2018 12:58:12 μμ
Ο φαρμακοποιός Ανδρέας Καλλιβωκάς, γράφει για το Pharmacy2020
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Πώς επιλέγει ο πελάτης του φαρμακείου σας; Σύμφωνα με έγκυρες ιατρικές μελέτες που αξιοποιούνται από την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, 6 κυρίως ερεθίσματα ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή στον εγκέφαλό μας και επηρεάζουν την τελική μας απόφαση πριν προχωρήσουμε σε κάποια αγορά:


Εγωκεντρισμός. Ο ενδιαφερόμενος δίνει προσοχή σε μηνύματα που τον κάνουν να αισθανθεί ασφάλεια και ευχαρίστηση και, παράλληλα, τονώνουν το «εγώ» του, κάνοντάς τον να νιώθει σημαντικός.


Αντίθεση. Ο εγκέφαλός μας, κάνοντας χρήση των αντιθέσεων, είναι σε θέση να κατανοήσει ευκολότερα και γρηγορότερα τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος σε σύγκριση με κάποιο άλλο και να αποφασίσει ποιο θα επιλέξει.


Απτότητα. Ο εγκέφαλος μας αναζητεί οικεία και αναγνωρίσιμα στοιχεία και προτιμάει να έρχεται σε επαφή με χειροπιαστά, κατανοητά μηνύματα.


Αρχή και τέλος. Έχει παρατηρηθεί ότι θυμόμαστε την αρχή και τέλος ενός γεγονότος, παραλείποντας τις ενδιάμεσες φάσεις. ΓιΆ αυτό και οι ουσιαστικές πληροφορίες πρέπει να μπαίνουν στο άνοιγμα και στο κλείσιμο ενός μηνύματος.


Οπτικοποίηση. Οι εικόνες εντυπώνονται στη μνήμη. Αν συνοδεύσουμε το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε με εικόνες, αυξάνουμε τις πιθανότητες να το περάσουμε στο υποσυνείδητο του ενδιαφερόμενου.


Συναίσθημα. Όσο πιο έντονα συναισθήματα προκαλεί το μήνυμα στον καταναλωτή, τόσο αυξάνουμε τις πιθανότητες να το θυμάται.


Τα ερεθίσματα αυτά σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού που επισκέπτεται το φαρμακείο σας και να προσαρμόσετε κατάλληλα την τεχνική της τοποθέτησης, παρουσίασης και εν τέλει, πώλησης των προϊόντων που φιλοξενείτε στον χώρο σας.


Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης
Με οικοδεσπότη φέτος τον Φ.Σ. Ηλείας






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals