Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Συγκλονιστική η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη φλυκταινώδη ψωρίαση της Boehringer Ingelheim

16/7/2023 11:10:12 μμ
Σχεδιάζει ρούχα που εικονοποιούν τον πόνο και το άγχος των ασθενών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ένα νέο κομμάτι προστίθεται στη συλλογή «Unwearable Collection» που έχει δημιουργήσει η Boehringer Ingelheim στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο καμπάνιας ευαισθητοποίησης για τη γενικευμένη φλυκταινώδη ψωρίαση. 

Τα πρώτα κομμάτια της συλλογής δημιουργήθηκαν πριν τον Απρίλιο του 2022, από τον Ολλανδό γνωστό καλλιτέχνη-σχεδιαστή Bart Hess. Στόχος της συλλογής είναι η παρουσίαση συγκλονιστικών – φρικιαστικών ρούχων από κομμάτια γυαλιού που «εικονοποιούν» τον πόνο και την απομόνωση που αισθάνονται οι ασθενείς με τη νόσο.

Το φετινό κομμάτι που προστέθηκε στη συλλογή είναι δημιουργία σπουδαστών του Fashion Institute of Technology σε συνεργασία με τον Hess και λέγεται «Trapped by Uncertainty». Χρησιμοποιώντας γυαλιά και κρυστάλλους αλλά και πιο «παραδοσιακά» υλικά της μόδας, όπως το τούλι, στόχος τους είναι να δείξουν την πιο κοινή εμπειρία που βιώνουν οι ασθενείς: την αβεβαιότητα και το άγχος για το πώς η νόσος θα επηρεάσει την καθημερινότητά τους και πώς οι άλλοι άνθρωποι τους βλέπουν. Η συλλογή θα εκτεθεί αργότερα μέσα στη χρονιά στην Γκαλερί του Fashion Institute of Technology. 

Η γενικευμένη φλυκταινώδης ψωρίαση είναι μια σπάνια δερματική νόσος που εκδηλώνεται με εξάρσεις από επώδυνες και πυώδεις φλύκταινες σε μεγάλες περιοχές του σώματος. Η εταιρεία κυκλοφορεί στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη τη θεραπεία με το μονοκλωνικό αντίσωμα spesolimab.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Νέος Πρόεδρος του ΣΥΦΑΝΟΠΠΕ ο Παύλος Μπουζιάνης
Το νέο Δ.Σ. έχει έτοιμο σχέδιο για την επόμενη ημέρα
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Στο πλευρό της νέας γενιάς που διαπρέπει στην εκπαιδευτική ρομποτική
Στηρίζει την ομάδα Moving Minds στο μεγάλο της ταξίδι προς τον παγκόσμιο τελικό FIRST LEGO League στο Σίδνεϋ
K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.