Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Ξεκινά η διάθεση Φαρμάκων Υψηλού Κόστους από τα ιδιωτικά φαρμακεία
Όλη η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι ασθενείς
20 φαρμακεία κλειστά στην Αθήνα εξαιτίας του κορονοϊού
Δηλώσεις του Κ. Λουράντου στο f.daily
Το σημαντικό μάθημα που μας έδωσε ο κορονοϊός
Από το Κέντρο Κλινικής Επιδημιολογίας και Έκβασης Νοσημάτων CLEO του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος


Store Atmospherics: Κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας του φαρμακείου

3/9/2019 3:34:30 μμ
Νίκος Καζάζης, σύμβουλος Μάρκετινγκ, συγγραφέας του βιβλίου «Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εξωτερική εικόνα, η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικά η ατμόσφαιρα του χώρου ενός φαρμακείου αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που συμβάλουν τόσο στην προσέλκυση πελατών όσο και στην επιρροή της αγοραστικής συμπεριφοράς τους. Η σημασία αυτών των παραγόντων αναφέρονται με τον όρο «store atmospherics». […] Στα «store atmospherics» περιλαμβάνονται στοιχεία που αφορούν εξωτερικά χαρακτηριστικά ενός καταστήματος (μορφή του κτίσματος, διαμόρφωση χώρου μπροστά από το κατάστημα, βιτρίνα κ.ά.), καθώς και εσωτερικά χαρακτηριστικά, όπως χρώματα, φωτισμός, δάπεδα, επίπλωση κ.λπ.


Χρώματα: Τα «ψυχρά χρώματα», όπως είναι το μπλε, το πράσινο και το λευκό, συνδέονται με ειρηνικές, απαλές και καταπραϋντικές καταστάσεις διάθεσης. Συνεπώς, η χρήση τους είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για την κάλυψη μεγάλων επιφανειών φαρμακείων. Αντίθετα, τα «θερμά χρώματα» κόκκινο, κίτρινο και μοβ συνδέονται με συναισθηματικές, ζωντανές, ζεστές, ενεργές και έντονες καταστάσεις διάθεσης. Αυτές οι χρωματικές συνθέσεις είναι «σκληρές» για τα φαρμακεία γι' αυτό πρέπει να χρησιμοποιούνται με φειδώ και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις (πχ. για σήμανση προσφορών).


Φωτισμός: Ο φωτισμός, σύμφωνα με σχετικές μελέτες, δεν επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις, αλλά μπορεί να επηρεάσει την αντίληψη των πελατών για τα εμπορεύματα και την εικόνα του φαρμακείου. Μια επιτυχημένη εφαρμογή φωτισμού θα πρέπει να ξεκινάει από την κύρια είσοδο και να εκτείνεται σε όλο το χώρο. Ο σωστός φωτισμός μπορεί να αποτελέσει επίσης έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους μείωσης των δαπανών σας.


Μουσική: Έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει τους πελάτες με πολλούς τρόπους, όπως την αντίληψη για τα προϊόντα, τις τιμές, το χρόνο αναμονής, τη δημιουργία συναισθηματικής προσέγγισης με τους εργαζομένους και γενικά την ποιότητα εξυπηρέτησής τους.


'Aρωμα: Αποτελεί εξαιρετικά σημαντική ατμοσφαιρική μεταβλητή, γιατί μπορεί να δημιουργήσει τόσο θετικές όσο και αρνητικές επιρροές στους πελάτες. Σύμφωνα με τις έρευνες στις θετικές επιρροές περιλαμβάνονται: • αύξηση πωλήσεων και εμπιστοσύνη των πελατών • αύξηση της αντίληψης για την ποιότητα κ.ά. Ωστόσο, για πολλούς πελάτες μπορεί να αποτελέσει δυσάρεστη εμπειρία, επειδή μπορεί να υποφέρουν από άσθμα ή κάποια αλλεργία.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο τεύχος του Φαρμακευτικού Κόσμου εδώ.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το BEAUT-e-POINT είναι διαθέσιμο σε τρία σημεία της Αττικής
Συμμετέχοντας δυναμικά στην ημέρα καριέρας






Σχετικά άρθρα

20 φαρμακεία κλειστά στην Αθήνα εξαιτίας του κορονοϊού
Δηλώσεις του Κ. Λουράντου στο f.daily
ΦΣ Θεσσαλονίκης: Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας φαρμακείων
Για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η απαγόρευση κυκλοφορίας
Μ. Βρετανία: Σε τιμή χρυσού τα δισκία παρακεταμόλης
Έφθασαν να κοστίζουν 56 ευρώ κάθε χάπι!
Φαρμακοποιοί: 1 στους 2 εξυπηρέτησε πελάτες σε κατάσταση πανικού
Σύμφωνα με έρευνα σε 300 φαρμακεία