Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Στα $33.77 δισ. θα φτάσει η ευρωπαϊκή αγορά αναλγητικών έως το 2033

12/11/2025 4:26:23 μμ
Σαφής η τάση για προηγμένες και πιο στοχευμένες θεραπείες
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι πωλήσεις των φαρμάκων για τη διαχείριση του πόνου στην Ευρώπη έφτασαν τα $17,13 δισ. το 2024 και αναμένεται να ακολουθήσουν ανοδική πορεία κατά 7,9% ετησίως, σύμφωνα με νέα ανάλυση της εταιρείας ερευνών DataM Intelligence.

 

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι έως το 2033 η αγορά αυτή θα αγγίξει τα $33,77 δισ., καθώς αυξάνονται τα περιστατικά χρόνιου πόνου στην ήπειρο και υπάρχει η τάση επιλογής προηγμένων και πιο στοχευμένων θεραπειών. Είναι ενδεικτικό ότι εντός του 2025 ο FDA (και πιθανότατα θα ακολουθήσει ο ΕΜΑ) προχώρησε σε δύο αξιοσημείωτες εγκρίσεις: το suzetrigine της Vertex με καινοτόμο μηχανισμό δράσης και το cyclobenzaprine, το πρώτο αναλγητικό για την ινομυαλγία μετά από 15 χρόνια.

 

Ανάμεσα στους μεγάλους παίκτες βρίσκονται κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες, όπως είναι οι Haleon, Kenvue, Viatris, Pfizer, Bayer, Abbott κ.ά. που διαθέτουν από κοινά αναλγητικά, Μη Στεροειδή Αντιφλεγμονώδη, κορτικοστεροειδή και μυοχαλαρωτικά έως αντισπασμωδικά, οπιοειδή αλλά και τις αναδυόμενες καινοτόμες μη οπιοειδείς θεραπείες για ένα ευρύ φάσμα ενδείξεων (οξύς, χρόνιος και μετεγχειρητικός πόνος, πόνοι αρθρίτιδας, νευροπάθειας, καρκίνου κ.ά.).

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με κινηματογραφική αισθητική που αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής στον πόνο
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα για το 9μηνο του 2025






Σχετικά άρθρα

«Προστάτεψε την υγεία σου. Η ομάδα σου σε χρειάζεται»
Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη
Affidea neuraCare: Καινοτομεί στη νευρολογική φροντίδα
Με κορυφαίους νευρολόγους
Ο Όμιλος Ιατρόπολις περνά στη νέα CyberKnife εποχή
Με ένα νέο υπερσύγχρονο σύστημα ρομποτικής ακτινοχειρουργικής
360ο καμπάνια για το Apotel «Μη μένεις στη συνήθεια»
Με κινηματογραφική αισθητική που αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής στον πόνο