Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Σχεδιασμός φαρμακείου: τέχνη, επιστήμη ή μύθος;

1/12/2017 1:07:13 μμ
Τι τελικά ισχύει για τους καταναλωτές
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Οι πελάτες ακολουθούν δεξιά πορεία όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα... Μιλώντας για την καταναλωτική συμπεριφορά, αυτός είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους ισχυρισμούς, αλλά είναι μύθος ή πραγματικότητα;

Σύμφωνα με μελέτες, το 70%-90% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι δεξιόχειρες, πράγμα που σημαίνει ότι τείνουν να ακολουθήσουν δεξιά πορεία. Όταν μιλάμε όμως για συμπεριφορά πελατών, η πραγματικότητα είναι πιο περίπλοκη. Ας δούμε τι πραγματικά μετράει:

Κατηγοριοποίηση προϊόντων

Η σαφής κατηγοριοποίηση των προϊόντων ίσως παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στον επηρεασμό του καταναλωτή. Οι πελάτες που ψάχνουν για συγκεκριμένα προϊόντα, χρησιμοποιούν οπτικές ενδείξεις για να αποφασίσουν πώς θα περιηγηθούν στον χώρο. Παράλληλα, τα προϊόντα που προβάλλονται στη βιτρίνα επηρεάζουν αποφασιστικά τον πελάτη σας όταν μπαίνει στο φαρμακείο.

Τοποθέτηση προϊόντων

Να θυμάστε ότι η τάση των αγοραστών είναι να στρέφουν κατά 45 μοίρες και να μην κάνουν στροφές 90 ή 180 μοιρών. Τοποθετήστε τα προϊόντα με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρχει διαδοχή και αλληλουχία σε αυτό που βλέπει ο πελάτης.

Θέση της πόρτας εισόδου

Αν η πόρτα του φαρμακείου βρίσκεται στο κέντρο του καταστήματος, αφήνει την επιλογή στον εισερχόμενο να επιλέξει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει. Οι έκκεντρα τοποθετημένες πόρτες ωστόσο, "κατευθύνουν” τη ροή της κυκλοφορίας, οδηγώντας τους πελάτες σας σε μια συγκεκριμένη πλευρά του καταστήματος.


Το Pharmacy2020 θεωρεί τους παραπάνω παράγοντες καθοριστικούς στην αρχική φάση μελέτης της εμπορικής αρχιτεκτονικής ενός φαρμακείου. Πάνω απ' όλα, σκοπός είναι η δημιουργία ενός χώρου φιλικού, διαφοροποιημένου και που θα "πουλάει" ακόμα και με λιγότερη δική σας παρέμβαση.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ευρεία ένδειξη για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα σοβαρότητας της νόσου
Με φετινό μήνυμα: «Δες αυτό που δεν φαίνεται»






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»