Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Sanofi: Ευαισθητοποίηση για τον διαβήτη τύπου 1 μέσω ενός νέου pop τραγουδιού

2/6/2025 5:40:41 μμ
Έχει ανέβει στο Spotify και σε άλλες streaming πλατφόρμες
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον αυτοάνοσο σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 υλοποίησε η Sanofi UK, σε συνεργασία με τη Stagecoach Performing Arts.


Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, δημιουργήθηκε ένα pop μουσικό συγκρότημα με όνομα: «1Type» από κορίτσια 13-14 χρονών που πάσχουν από τη νόσο. Το συγκρότημα, σε συνεργασία με τον hip-hop τραγουδιστή και επίσης διαβητικό Duke Al Durham, κυκλοφόρησε στο Spotify και σε άλλες streaming πλατφόρμες ένα νέο τραγούδι με τίτλο: «Rise Up», το οποίο έχει στόχο να ενδυναμώσει και να «ενώσει» τους νέους ασθενείς.

Η Sanofi συμφώνησε να δωρίσει ένα ποσό από τα κέρδη του τραγουδιού σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που στηρίζουν τους ασθενείς με διαβήτη τύπου 1. 


«Το να μοιραζόμαστε την ιστορία μας μέσω της μουσικής είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να φανταστούμε. Ελπίζουμε ότι το τραγούδι θα ανοίξει τη συζήτηση για τον διαβήτη τύπου 1 και θα δώσει στους ασθενείς την αίσθηση του ανήκειν σε μια κοινότητα», δήλωσε το συγκρότημα, σύμφωνα με το pmlive.com.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και φιλοδοξεί να ανταποκριθεί έτσι στην αυξανόμενη ζήτηση των αγωνιστών GLP-1
Σε μελέτη που αφορούσε την πρόληψη της σοβαρής υπογλυκαιμίας






Σχετικά άρθρα

Νέα συνεργασία για την Boussias Media & την f-anazitisi
Με τον Ιωάννη Σταθούρο στη θέση του Συμβούλου σε θέματα Business and Market Development
TÜV NORD Ελλάδας και DEMO συνυπογράφουν την ίδρυση της πρώτης
Βιο-Ακαδημίας στην Ελλάδα
Η Haleon Ελλάς έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work®
Το 96% των εργαζομένων εξέφρασε ότι η διοίκηση εμπιστεύεται τους ανθρώπους της
VresMoo: Η νέα πλατφόρμα Click & Collect που φέρνει τον πελάτη στο φαρμακείο
Όχι άλλοι αλγόριθμοι που απομακρύνουν τον πελάτη από τον φαρμακοποιό