Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ISOPLUS: Ακόμη μία χρονιά δίπλα σε όσους είχαν ανάγκη
Με μια σειρά προγραμμάτων ΕΚΕ
ΕΜΑ: εγκρίνει το Kaftrio σε συνδυασμό με το Ivacaftor
Για τη θεραπεία παιδιών με κυστική ίνωση ηλικίας 6 έως 11 ετών
ΗΔΙΚΑ: Περισσότερα από 3 εκατ. ΑΜΚΑ έχουν άυλη συνταγογράφηση
Επί του συνόλου των συνταγών το 40% είναι άυλες

Sanofi: Επενδύει 180 εκατ. δολάρια στην τεχνητή νοημοσύνη

30/11/2021 9:24:34 μμ
Για την ανάπτυξη προγνωστικών μοντέλων βιοδεικτών και βάσεις ισχυρών δεδομένων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Sanofi ανακοίνωσε μια επένδυση 180 εκατομμυρίων δολαρίων και μια νέα στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Owkin που δραστηριοποιείται στην τεχνητή νοημοσύνη και αναπτύσσει προγνωστικά μοντέλα βιοδεικτών και βάσεις ισχυρών δεδομένων.

Στόχος είναι η συνεργασία των δύο εταιρειών να οδηγήσει σε βελτιώσεις στο σχεδιασμό κλινικών δοκιμών και να ανιχνεύσει προγνωστικούς βιοδείκτες για ασθένειες και θεραπευτικά αποτελέσματα, υποστηρίζοντας παράλληλα το χαρτοφυλάκιο ογκολογίας της Sanofi σε βασικούς τομείς όπως ο καρκίνος του πνεύμονα, ο καρκίνος του μαστού και το πολλαπλό μυέλωμα.

«Η μέθοδος της Owkin, η οποία εφαρμόζει την τεχνητή νοημοσύνη σε δεδομένα ασθενών που προέρχονται από συνεργασίες με πολλά ακαδημαϊκά κέντρα, υποστηρίζει τη φιλοδοξία μας να αξιοποιήσουμε δεδομένα με καινοτόμους τρόπους στην Έρευνα & Ανάπτυξη», δήλωσε ο Arnaud Robert, αντιπρόεδρος και CDO της Sanofi.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η εταιρεία προβλέπει μεγάλες αυξήσεις στις πωλήσεις της το 2022 λόγω των υπηρεσιών






Σχετικά άρθρα

ISOPLUS: Ακόμη μία χρονιά δίπλα σε όσους είχαν ανάγκη
Με μια σειρά προγραμμάτων ΕΚΕ
Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία
«Start Your Journey» από την DEMO ABEE
Για 4η χρονιά ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Υποτροφιών και Πρακτικής άσκησης
Έρευνα για την επίδραση των διαφημίσεων φαρμακευτικών προϊόντων στο κοινό
Μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους;