Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Reckitt Benckiser: Sold out η σειρά ρούχων της εταιρείας για κρυολογημένους

6/11/2020 6:15:10 μμ
Το σύγχρονο marketing των φαρμακευτικών εταιρειών κάνει θαύματα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σύγχρονες και μη αναμενόμενες για το φαρμακευτικό κλάδο ήταν μερικές από τις πρακτικές marketing που αναδείχθηκαν στην Εβδομάδα Καινοτόμου Digital Marketing που οργάνωσε το Fierce Pharma στις ΗΠΑ.

Μία από αυτές που ξεχώρισαν ήταν η σειρά ρούχων της αμερικανικής Reckitt Benckiser που προορίζεται για όσους πάσχουν από γρίπη ή κρυολόγημα.

Με σήμα τον Mr Mucus (ο κύριος Μύξας), η σειρά Sickwear αποτελείται από αντιμικροβιακές πυτζάμες και μάσκες ύπνου για τα μάτια, hoodie με ενσωματωμένο μαξιλαράκι στην κουκούλα για τον ύπνο, ολόσωμη φόρμα με θήκες για να βάζει ο ασθενής όλα όσα χρειάζεται (π.χ. χαρτομάντηλα και φάρμακα) για να μην αναγκάζεται να σηκώνεται από το κρεβάτι ή τον καναπέ!

Η σειρά, τα προϊόντα της οποίας σημείωσαν sold-out μέσα σε ένα 24ωρο, προωθείται μαζί με ένα σκεύασμα Cold & Flu της εταιρείας που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τον Mr Mucus σε διαφημίσεις στην αρχή της πανδημίας για να περάσει μηνύματα στο κοινό σχετικά με το πώς να προστατευτούν από τον ιό, όπως το να πλένουν τα χέρια τους, να τηρούν τις αποστάσεις, να φορούν μάσκα κτλ.

Παράλληλα έχει δημιουργήσει και εικαστικά του διάσημου γραφίστα Noma Bar με τα ίδια μηνύματα αλλά και το εφευρετικό: «Be a hero. Be boring».  
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το μήνυμα της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Ιογενούς Ηπατίτιδας
Στο πλαίσιο νέας πιλοτικής υπηρεσίας από το NHS






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals