Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Χρυσή και Ασημένια διάκριση για τη RAFARM
Στα Manufacturing Excellence Awards της Boussias Communications
ΟΟΣΑ: Οι φαρμακοποιοί πρέπει να διευρύνουν το ρόλο τους
Για την ανθεκτικότητα των συστημάτων υγείας απέναντι στην πανδημική κρίση
Αθ. Κουτσούκης: Έρευνα για τη θεσμοθέτηση υπηρεσιών στα φαρμακεία
Το 88,4% των φαρμακοποιών θέλουν οι υπηρεσίες να αμείβονται

Reckitt Benckiser: Sold out η σειρά ρούχων της εταιρείας για κρυολογημένους

6/11/2020 6:15:10 μμ
Το σύγχρονο marketing των φαρμακευτικών εταιρειών κάνει θαύματα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σύγχρονες και μη αναμενόμενες για το φαρμακευτικό κλάδο ήταν μερικές από τις πρακτικές marketing που αναδείχθηκαν στην Εβδομάδα Καινοτόμου Digital Marketing που οργάνωσε το Fierce Pharma στις ΗΠΑ.

Μία από αυτές που ξεχώρισαν ήταν η σειρά ρούχων της αμερικανικής Reckitt Benckiser που προορίζεται για όσους πάσχουν από γρίπη ή κρυολόγημα.

Με σήμα τον Mr Mucus (ο κύριος Μύξας), η σειρά Sickwear αποτελείται από αντιμικροβιακές πυτζάμες και μάσκες ύπνου για τα μάτια, hoodie με ενσωματωμένο μαξιλαράκι στην κουκούλα για τον ύπνο, ολόσωμη φόρμα με θήκες για να βάζει ο ασθενής όλα όσα χρειάζεται (π.χ. χαρτομάντηλα και φάρμακα) για να μην αναγκάζεται να σηκώνεται από το κρεβάτι ή τον καναπέ!

Η σειρά, τα προϊόντα της οποίας σημείωσαν sold-out μέσα σε ένα 24ωρο, προωθείται μαζί με ένα σκεύασμα Cold & Flu της εταιρείας που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τον Mr Mucus σε διαφημίσεις στην αρχή της πανδημίας για να περάσει μηνύματα στο κοινό σχετικά με το πώς να προστατευτούν από τον ιό, όπως το να πλένουν τα χέρια τους, να τηρούν τις αποστάσεις, να φορούν μάσκα κτλ.

Παράλληλα έχει δημιουργήσει και εικαστικά του διάσημου γραφίστα Noma Bar με τα ίδια μηνύματα αλλά και το εφευρετικό: «Be a hero. Be boring».  
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα από την Bayer Ελλάς






Σχετικά άρθρα

Χρυσή και Ασημένια διάκριση για τη RAFARM
Στα Manufacturing Excellence Awards της Boussias Communications
Βίκυ Κουλιανού: Το πρόσωπο της FITO+ στα φαρμακεία
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια σειρά προβολών και διαφημιστική καμπάνια
Advantage Hers: Η νέα εκστρατεία της UCB δείχνει το δρόμο για όλες τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν χρόνιες φλεγμονώδεις νόσους
Με σύμμαχο την παγκοσμίου φήμης πρωταθλήτρια τένις, Caroline Wozniacki, η οποία πάσχει από ρευματοειδή αρθρίτιδα
Pharmazac: Επένδυση 8 εκατ. ευρώ στο χώρο των ραδιοφαρμάκων
Η εταιρεία επεκτείνει τις προοπτικές ανάπτυξής της