Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Δωρεάν ψηφιακό βιβλίο απαντά σε όλα τα ερωτήματα για την ημικρανία
Ξέρετε ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην ημικρανία και στον πονοκέφαλο;
Μ. Θεμιστοκλέους: Τα πιστοποιητικά εμβολιασμού εκδίδονται από τα ΚΕΠ
Παρέμβαση του ΠΦΣ ώστε να σταματήσουν οι πολίτες να τα ζητούν από τα φαρμακεία
Ι. Τσέτη: Απαιτείται αυτοδυναμία παραγωγής πρώτων υλών και χρηματοδότηση της έρευνας και ανάπτυξης
Οι δηλώσεις της CEO του ΟΦΕΤ στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Reckitt Benckiser: Sold out η σειρά ρούχων της εταιρείας για κρυολογημένους

6/11/2020 6:15:10 μμ
Το σύγχρονο marketing των φαρμακευτικών εταιρειών κάνει θαύματα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σύγχρονες και μη αναμενόμενες για το φαρμακευτικό κλάδο ήταν μερικές από τις πρακτικές marketing που αναδείχθηκαν στην Εβδομάδα Καινοτόμου Digital Marketing που οργάνωσε το Fierce Pharma στις ΗΠΑ.

Μία από αυτές που ξεχώρισαν ήταν η σειρά ρούχων της αμερικανικής Reckitt Benckiser που προορίζεται για όσους πάσχουν από γρίπη ή κρυολόγημα.

Με σήμα τον Mr Mucus (ο κύριος Μύξας), η σειρά Sickwear αποτελείται από αντιμικροβιακές πυτζάμες και μάσκες ύπνου για τα μάτια, hoodie με ενσωματωμένο μαξιλαράκι στην κουκούλα για τον ύπνο, ολόσωμη φόρμα με θήκες για να βάζει ο ασθενής όλα όσα χρειάζεται (π.χ. χαρτομάντηλα και φάρμακα) για να μην αναγκάζεται να σηκώνεται από το κρεβάτι ή τον καναπέ!

Η σειρά, τα προϊόντα της οποίας σημείωσαν sold-out μέσα σε ένα 24ωρο, προωθείται μαζί με ένα σκεύασμα Cold & Flu της εταιρείας που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τον Mr Mucus σε διαφημίσεις στην αρχή της πανδημίας για να περάσει μηνύματα στο κοινό σχετικά με το πώς να προστατευτούν από τον ιό, όπως το να πλένουν τα χέρια τους, να τηρούν τις αποστάσεις, να φορούν μάσκα κτλ.

Παράλληλα έχει δημιουργήσει και εικαστικά του διάσημου γραφίστα Noma Bar με τα ίδια μηνύματα αλλά και το εφευρετικό: «Be a hero. Be boring».  
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με τον Σπ. Μανωλακόπουλο, πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Ήπατος






Σχετικά άρθρα

Ι. Τσέτη: Απαιτείται αυτοδυναμία παραγωγής πρώτων υλών και χρηματοδότηση της έρευνας και ανάπτυξης
Οι δηλώσεις της CEO του ΟΦΕΤ στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
AbbVie: Ανάμεσα στις 10 εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα
Η φετινή θέση είναι η έβδομη συνεχής επιβράβευση από το Great Place to Work®
EFPIA: Λύση δεν είναι η άρση της  πατέντας των εμβολίων Covid-19
Θα δημιουργήσει αντικίνητρα για πιθανές μελλοντικές πανδημίες
FITO+: Χορηγός στο 3ο Φαρμακευτικό Συνέδριο Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
Με θέμα: "Ο αυξημένος ρόλος του φαρμακοποιού στις Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Υγείας"