Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Johnson & Johnson: Σχεδιάζει την ανάπτυξη νέου εμβολίου κατά της
Παράλληλα αξιολογεί και το υπάρχον εμβόλιό της
«Ιστορικός περίπατος» για τα φαρμακεία του παρελθόντος
Στο Ρέθυμνο στις 8 Δεκεμβρίου 2021
Ανησυχία από ΦΣΘ και ΕΛΕΑΝΑ για τη συνταγογράφηση των ανασφάλιστων
Με επιστολές τους ζητούν την απόσυρση της διάταξης

ΠΣΒΑΚ: Δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις για τις πωλήσεις καλλυντικών το 2021

12/3/2021 2:55:19 μμ
Τι εκτιμά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Θ. Γιαρμενίτης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι προβλέψεις για τις πωλήσεις των καλλυντικών 2021-2022 δεν είναι εφικτό να γίνουν στις παρούσες συνθήκες, αναφέρει ο Θ. Γιαρμενίτης, πρόεδρος του ΠΣΒΑΚ, με αφορμή τα στοιχεία που απέστειλε ο Σύνδεσμος στην εταιρεία ICAP, προκειμένου να συνταχθεί η 23η κλαδική μελέτη για αυτήν την κατηγορία προϊόντων.


Σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ, το μόνο που μπορεί να προβλεφθεί είναι ότι το e-commerce θα αναπτυχθεί το 2021 μεταξύ +30-35%, ενώ το brick & mortar θα είναι οριακά θετικό. Όσο για το 2020, η διάρθρωση της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών εκτιμάται ως εξής (σε τιμές χονδρικής): τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών: 161 εκατ. €, τα προϊόντα υγιεινής 90 εκατ. €, τα προϊόντα περιποίησης προσώπου & σώματος 239 εκατ. €, το μακιγιάζ 72 εκατ. € και τα αρώματα 59 εκατ.€.


Στις πωλήσεις αυτές του 2020, εκτιμάται ότι τα φαρμακεία συμμετείχαν κατά 22,4%, ενώ το e-commerce κατά 15,4%. Την πρωτιά κατείχε η ευρεία διανομή (monobrands included) με 38,7%. Όπως εξηγεί ο ΠΣΒΑΚ, η έξαρση της Covid-19 προκάλεσε μια απότομη καθίζηση της ζήτησης αλλά και της προσφοράς καλλυντικών. Ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί τα προϊόντα είτε από το σουπερμάρκετ είτε από το φαρμακείο, και φυσικά μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο «άνθισε», όπως αναφέρει.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο τζίρος τους δεν ξεπέρασε όμως τον αντίστοιχο περσινό που υπήρχε lockdown
Και παράλληλη μείωση 9,8% στις πωλήσεις καλλυντικών






Σχετικά άρθρα

Johnson & Johnson: Σχεδιάζει την ανάπτυξη νέου εμβολίου κατά της
Παράλληλα αξιολογεί και το υπάρχον εμβόλιό της
Tikun Europe: Υποστηρικτής του «Athens Health Summit 2021
Με θέμα: «Emerging Stronger from the pandemic»
Bayer Ελλάς: Υποστηρίζει ουσιαστικά το σύστημα υγείας της χώρας
Μέσω της πρωτοβουλίας-ορόσημο HealthCare Accelerator
Sanofi: Επενδύει 180 εκατ. δολάρια στην τεχνητή νοημοσύνη
Για την ανάπτυξη προγνωστικών μοντέλων βιοδεικτών και βάσεις ισχυρών δεδομένων