Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα

Απ. Βαλτάς: «Έχετε μπερδέψει την υπηρεσία με τη λιανική πώληση»
Τι είπε ο πρόεδρος του ΠΦΣ για τα rapid test στο 2ο Συνέδριο Φαρμακοποιών
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1% σημείωσε το 2020 ο αριθμός των φαρμακείων στη χώρα
Λειτουργήσαν 99 φαρμακεία επιπλέον
Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ: Μεγάλη επιτυχία στο webinar για τον εμβολιασμό COVID-19
Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία MSD

Προβολή και σήμανση των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. στο φαρμακείο

10/6/2015 12:04:17 μμ
Πρωτοποριακή πρόταση της Johnson & Johnson για το ελληνικό φαρμακείο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Η κρίση και οι εξελίξεις στη φαρμακευτική αγορά τα τελευταία χρόνια έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη δομή του τζίρου και της κερδοφορίας των φαρμακείων. Η αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης είναι επιτακτική ανάγκη και προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα των φαρμακείων, σε ένα δυναμικό και διαφορετικά διαμορφωμένο περιβάλλον σε σχέση με το παρελθόν.


Η κατηγορία των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. στην Ελλάδα αγγίζει τα 382 εκατομμύρια ευρώ και αυξάνεται κατά 15,7%1. Επιπλέον, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης, καθώς η κατηγορία των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. αποτελεί μόλις το 9,1% του συνολικού τζίρου των φαρμακείου, ενώ την ίδια στιγμή στην Ευρώπη αγγίζει το 15%.


Το ενδιαφέρον για αυτοφροντίδα και αυτοθεραπεία αυξάνεται, όπως καταδεικνύουν οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για κοινές παθήσεις και οι επισκέψεις σε ιστοσελίδες με καθαρό ιατρικό περιεχόμενο. Επίσης, λόγω της οικονομικής κρίσης, οι ασθενείς αναζητούν την πρωτοβάθμια φροντίδα στα φαρμακεία.


Ο ρόλος του φαρμακοποιού αλλάζει και μεταμορφώνεται σε σύμβουλο υγείας, με επικέντρωση στον ασθενή – όχι στο φάρμακο. Ο νέος ρόλος του φαρμακοποιού απαιτεί συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή στις αλλαγές και ανάπτυξη νέων ικανοτήτων και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

H Johnson & Johnson εστιάζει σημαντικά στην κατηγορία των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. με σκοπό την αύξηση της κατηγορίας και την υποστήριξη του φαρμακοποιού στο νέο του ρόλο, κατέχοντας σημαντική θέση #1 και #2 στις κατηγορίες που ανταγωνίζεται στην ελληνική αγορά.


Σε ένα γενικότερο πλαίσιο ενεργειών προς αυτήν την κατεύθυνση, η Johnson & Johnson ως στρατηγικός συνεργάτης του φαρμακοποιού, έχοντας εξετάσει το νομικό πλαίσιο, τις αγοραστικές συνήθειες και το ταξίδι του αγοραστή στο φαρμακείο, τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες έρευνες αγοραστή και τις πρακτικές προβολής και κατηγοριοποίησης των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. σε άλλες χώρες, προτείνει μια καινοτόμο & πρωτοποριακή (κατοχυρωμένη πατέντα), για τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δεδομένα πρόταση δημιουργίας, σήμανσης και προβολής της κατηγορίας Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. για το ελληνικό φαρμακείο.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106875576 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση mevgenio@its.jnj.com, ώστε να σας επισκεφθεί συνεργάτης πωλήσεων της Johnson & Johnson, για να προτείνει μία προσαρμοσμένη στις ανάγκες του δικού σας φαρμακείου υλοποίηση.
[1] Στοιχεία IMS Healthcare, Μάρτιος 2015.

 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και εξασφαλίζουν έσοδα δισεκατομμυρίων
Η πρόταση θα πρέπει να εγκριθεί και από τα 164 μέλη του Οργανισμού






Σχετικά άρθρα

ΗΑΑΝ: Αντισηπτικά χεριών με εξελιγμένα χαρακτηριστικά και καινοτόμο design
Σε μορφή spray και σε επαναγεμιζόμενη συσκευασία
FITO: Νέα σειρά FOOD AROMATHERAPY
Πόσιμη αρωματοθεραπεία με ποσοστό κέρδους για το φαρμακείο 65%
Οι κορυφαίοι των προϊόντων φαρμακείου στα Best in Pharmacy Awards
Με την υποστήριξη του ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ & της ADELCO