Με καθυστέρηση 15
ημερών θα γίνει η πληρωμή των συνταγών που αφορούν το πρόγραμμα του «Προλαμβάνω»
για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, σύμφωνα με ενημέρωση από τον ΠΦΣ, ο
οποίος εξηγεί πως αυτό οφείλεται στις διαδικασίες ολοκλήρωσης του
χρηματοδοτικού κύκλου του προγράμματος και κυρίως της Πρόληψης του
Καρδιαγγειακού Κίνδυνου, στο οποίο εμπλέκονται χιλιάδες πάροχοι (φαρμακεία,
διαγνωστικά και γιατροί). Ωστόσο το χρονοδιάγραμμα των πληρωμών έχει ως
εξής:
Για την παχυσαρκία: Ο Απρίλιος θα εξοφληθεί έως τις 29/06, ο Μάιος στις 15/07
και ο Ιούνιος την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου.
Για τα colon test: Ο Απρίλιος εξοφλήθηκε στις 15/06, ενώ ο Μάιος θα
πληρωθεί 15/07 και ο Ιούνιος στις 15/08.
Αναφορικά με την εκτέλεση
και κατάθεση συνταγών ισχύουν τα εξής:
α) Καταληκτική ημερομηνία εκτέλεσης συνταγής παχυσαρκίας
είναι στις 30/06 και ώρα 23:59, η δυνατότητα υποβολής των εκτελεσμένων συνταγών
στην πλατφόρμα έως και τις 10/07 και η υποβολή των τιμολογίων από 16/07
έως 26/07.
β) Καταληκτική ημερομηνία διάθεσης των test kit, καταχώρησης
των αποτελεσμάτων και διάθεσης του καθαρτικού σκευάσματος είναι στις 30/06 και
ώρα 23:59. Η υποβολή των τιμολογίων για τη δράση πρόληψης του καρκίνου του
παχέος εντέρου από 16/07 έως 26/07.
Ο ΠΦΣ διευκρινίζει ότι
σύμφωνα με ανακοινώσεις της Κυβέρνησης το «Προλαμβάνω» θα επαναλειτουργήσει
μέσω κρατικής χρηματοδότησης, δεν είναι όμως γνωστές ακόμα περισσότερες
λεπτομέρειες.
ΦΣΑ προς υπ. Υγείας:
Είμαστε απλήρωτοι εδώ και 2 χρόνια για τον προσωπικό γιατρό
Την άμεση αποπληρωμή των
εκκρεμών οφειλών από το πρόγραμμα του Προσωπικού γιατρού και άμεση συνάντηση
ζήτησε η διοίκηση του Φ.Σ. Αττικής από τον υπουργό Υγείας, τονίζοντας ότι οι
φαρμακοποιοί παραμένουν απλήρωτοι εδώ και δύο χρόνια για τις υπηρεσίες που
παρέχουν. Επισημαίνει δε ότι το πρόγραμμα συνεχίζεται κανονικά, τα φαρμακεία
εκδίδουν τιμολόγια, αποδίδουν τον αναλογούντα ΦΠΑ και φορολογούνται για ποσά
που δεν έχουν ακόμη εισπράξει, γεγονός που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα
ρευστότητας και θέτει σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα πολλών φαρμακείων. Στην
επιστολή του ο Σύλλογος κάνει λόγο και για την καθυστέρηση στις πληρωμές για το
πρόγραμμα της παχυσαρκίας.






