Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα



Pfizer Ελλάς: Νέες πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής

11/6/2020 1:07:14 μμ
Με βασικό μήνυμα: «Μεγαλώνουμε με Υγεία»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μια πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με βασικό μήνυμα: «Μεγαλώνουμε με Υγεία», υλοποιεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook και YouTube, η Pfizer Ελλάς.
Στόχος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση για τη σημασία της πρόληψης, καθώς και για τα οφέλη από την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών με σκοπό τη διασφάλιση καλύτερης ποιότητας ζωής σε καθημερινή βάση, ιδιαίτερα στην εποχή της πανδημίας COVID-19.

Ανταποκρινόμενη στις νέες αυτές συνθήκες, η εταιρεία ανανέωσε το περιεχόμενο της ενότητας «Η Υγεία σου» του εταιρικού της ιστότοπου και τη σελίδα στο Facebook «Μεγαλώνουμε με Υγεία» με οδηγίες προστασίας από τη νόσο COVID-19.

Η εταιρεία εμπλούτισε ακόμα περισσότερο το κανάλι στο Youtube, «Μεγαλώνουμε με Υγεία», παρουσιάζοντας μια νέα σειρά από videos σε συνεργασία με ειδικούς στους τομείς της διατροφής, της άθλησης αλλά και του life coaching.

Ο Δημήτρης Θερριός, Communications & Patient Advocacy Lead της Pfizer Hellas, ανέφερε ότι: «στη Pfizer είμαστε αφοσιωμένοι στη βελτίωση της Υγείας. Για το σκοπό αυτό πέρα από την ανακάλυψη καινοτόμων φαρμακευτικών προϊόντων, θέλουμε να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να υιοθετήσουν μια υγιή και ισορροπημένη ζωή ιδιαίτερα σε μία χρονική περίοδο, όπου η υγειονομική κρίση ανέδειξε την αξία της πρόληψης και της προστασίας της υγείας μας». 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι στρατηγικές τιμολόγησης των άλλων εταιρειών
Εάν εγκριθεί θα παραδοθούν 100 εκατ. δόσεις έως τα τέλη του 2020






Σχετικά άρθρα

ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΙΦΑΣΥΝ: 40 χρόνια δημιουργίας και πρωτοπορίας
1η Αυγούστου 1980 - 1η Αυγούστου 2020
Οργή για τις φήμες ότι η Moderna κοστολογεί έως 30 δολ. τη δόση του εμβολίου COVID-19
Οι στρατηγικές τιμολόγησης των άλλων εταιρειών
FITO+: Οι μεγάλες προκλήσεις της επόμενης χρονιάς τα νέα καλλυντικά προϊόντα και η εξαγωγική δραστηριότητα
Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου Χρήστου Φαρμάκη, στη Βάσω Καλυβιώτη
H PAUL HARTMANN στη 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
Στο περίπτερο 13 | Stand:B01