Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Pfizer: Έχασε 40 δισ. δολάρια μέσα σε ένα μήνα

5/2/2023 10:41:41 μμ
Όμως το 2022 σημείωσε ρεκόρ ανάπτυξης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Pfizer Inc. παρουσίασε ασθενέστερες από τις εκτιμώμενες προοπτικές πωλήσεων για το εμβόλιο και το χάπι της για τον κορονοϊό. Οι μετοχές της κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μηνιαία πτώση τους από τον Ιούνιο του 2020, καθώς οι επενδυτές αναμένουν μια κακή πορεία της φαρμακοβιομηχανίας όσον αφορά τα προϊόντα της που σχετίζονται με την Covid-19. Η μετοχή υποχώρησε 14% αυτόν το μήνα, διαγράφοντας 40 δισ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία σύμφωνα με δημοσίευμα της Ημερησίας και του πρακτορείου Bloomberg. 

Σύμφωνα ωστόσο με τα οικονομικά της αποτελέσματα για ολόκληρο το 2022, τα εισοδήματά της ανήλθαν στο εντυπωσιακό ποσό των $100,3 δισ. που μεταφράζεται σε 30% ανάπτυξη. Αυτή οφείλεται κυρίως στο εμβόλιο και στο φάρμακο για την Covid-19, καθώς χωρίς αυτά, τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν μόνο κατά 2%. Όσον αφορά τις προβλέψεις για το 2023, ναι μεν τα έσοδα αναμένεται να μειωθούν, λόγω πτώσης των πωλήσεων των προϊόντων Covid-19, ωστόσο η εταιρεία προβλέπει ανάπτυξη 7-9%.

Ο πρόεδρος και CEO της Pfizer, Dr. Albert Bourla, δήλωσε σχετικά: «Το 2022 ήταν χρονιά ρεκόρ για τη Pfizer, όχι μόνο από την άποψη των εσόδων και των κερδών ανά μετοχή, που ήταν υψηλότερα από ποτέ, αλλά κυρίως για το ποσοστό των ασθενών που είχαν όφελος από την εταιρεία και τη δουλειά που κάνουμε. Όσο περήφανοι είμαστε για όλα όσα έχουμε καταφέρει, εστιάζουμε πάντα στα επόμενα σχέδιά μας. Περιμένουμε νέα ρεκόρ το 2023, στο οποίο ενδέχεται να έχουμε το μεγαλύτερο αριθμό νέων προϊόντων και ενδείξεων που είχαμε ποτέ σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αποκαλυπτικά στοιχεία από την ετήσια έκθεση του ΣΦΕΕ και του ΙΟΒΕ
Οι ελλείψεις φαρμάκων και οι εξατομικευμένες ανάγκες οδηγούν τους ασθενείς στα φαρμακεία με εργαστήριο






Σχετικά άρθρα

Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
11ο Συνέδριο ΣΥΦΑΚ: Μεγάλη επιτυχία και εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή
Οι 645 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη σύγχρονη και επίκαιρη θεματολογία
Όμιλος SOFMEDICA: Γιορτάζει 30 χρόνια καινοτομίας στη φροντίδα των ασθενών
Ο κύκλος εργασιών θα ανέλθει στα 70 εκατ. το 2024
Nestlé Ελλάς: Σκοπεύει στην ενίσχυση του τομέα συμπληρωμάτων διατροφής
Οι κατηγορίες προϊόντων καθημερινής διατροφικής αξίας και ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του τζίρου της εταιρείας