Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Οργή για τις φήμες ότι η Moderna κοστολογεί έως 30 δολ. τη δόση του εμβολίου COVID-19

31/7/2020 2:57:58 μμ
Οι στρατηγικές τιμολόγησης των άλλων εταιρειών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στα 50-60 δολάρια μπορεί να φτάσει το κόστος εμβολιασμού με το πολλά υποσχόμενο εμβόλιο κατά της COVID-19, mRNA-1273, της φαρμακευτικής εταιρείας Moderna, σύμφωνα με φήμες που έχουν διαρρεύσει από τις διαπραγματεύσεις της εταιρείας με την κυβέρνηση των ΗΠΑ και άλλες χώρες υψηλού εισοδήματος. Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με Financial Times και fiercepharma.com ότι το κόστος ανά δόση θα φτάσει τα 25-30 δολάρια, καθιστώντας το εμβόλιο ακριβότερο από την τιμή που έχουν συμφωνήσει οι Pfizer-BioNTech με τις ΗΠΑ στα 19,50 δολάρια/δόση.

Ακόμα και αν οι φήμες αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, ένας ομοσπονδιακός νομοθέτης, ο Jan Schakowsky, εξέφρασε ήδη την οργή του δηλώνοντας ότι, αν είναι αληθινά τα στοιχεία αυτά, η εταιρεία αναζητά τρόπους να μετατρέψει την κυβερνητική χρηματοδότηση των 955 εκατ. δολαρίων (που έλαβε για την ανάπτυξη του εμβολίου) σε υψηλά κέρδη και επισήμανε ότι οι ΗΠΑ «πρέπει να απαιτούν λογική τιμολόγηση των εμβολίων και θεραπειών COVID-19 που αναπτύσσονται με χρήματα των φορολογούμενων πολιτών».

Εν τω μεταξύ, άλλες εταιρείες που διεξάγουν μελέτες σε πιθανά εμβόλια COVID-19 δηλώνουν ότι η στρατηγική τιμολόγησης που θα ακολουθήσουν θα έχει γνώμονα την ισορροπία μεταξύ της ανταπόκρισης σε μια κρίση δημόσιας υγείας και στο κέρδος.

Ειδικότερα:
H Johnson & Johnson έχει δηλώσει ότι θα ορίσει μόνο μία τιμή για το εμβόλιό της, η οποία δεν θα προσαρμόζεται με βάση τις οικονομικές δυνάμεις κάθε χώρας.
Η AstraZeneca έχει δεσμευτεί για μια μη κερδοσκοπική προσέγγιση, ενώ η Novavax είπε στο Fierce Pharma ότι η στρατηγική τιμολόγησης θα είναι «προσεκτική» και θα στοχεύει στην παροχή «δίκαιης πρόσβασης σε ολόκληρο τον κόσμο».
Από την Pfizer έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρξουν δύο φάσεις τιμολόγησης: η πρώτη θα ισχύσει μέχρι τα τέλη του 2021 ή αρχές του 2022 με τιμή που θα επιτρέπει την ευρεία πρόσβαση για μαζικούς εμβολιασμούς και στη δεύτερη η τιμή θα προσαρμοστεί με βάση την αξία και τον ανταγωνισμό, αναμένοντας ότι θα πρέπει να συνεχιστεί ο εμβολιασμός για αρκετά χρόνια.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ξεχώρισε για τις πρακτικές και πολιτικές της για την προαγωγή της συμπερίληψης






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals