Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Οργή για τις φήμες ότι η Moderna κοστολογεί έως 30 δολ. τη δόση του εμβολίου COVID-19

31/7/2020 2:57:58 μμ
Οι στρατηγικές τιμολόγησης των άλλων εταιρειών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στα 50-60 δολάρια μπορεί να φτάσει το κόστος εμβολιασμού με το πολλά υποσχόμενο εμβόλιο κατά της COVID-19, mRNA-1273, της φαρμακευτικής εταιρείας Moderna, σύμφωνα με φήμες που έχουν διαρρεύσει από τις διαπραγματεύσεις της εταιρείας με την κυβέρνηση των ΗΠΑ και άλλες χώρες υψηλού εισοδήματος. Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με Financial Times και fiercepharma.com ότι το κόστος ανά δόση θα φτάσει τα 25-30 δολάρια, καθιστώντας το εμβόλιο ακριβότερο από την τιμή που έχουν συμφωνήσει οι Pfizer-BioNTech με τις ΗΠΑ στα 19,50 δολάρια/δόση.

Ακόμα και αν οι φήμες αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, ένας ομοσπονδιακός νομοθέτης, ο Jan Schakowsky, εξέφρασε ήδη την οργή του δηλώνοντας ότι, αν είναι αληθινά τα στοιχεία αυτά, η εταιρεία αναζητά τρόπους να μετατρέψει την κυβερνητική χρηματοδότηση των 955 εκατ. δολαρίων (που έλαβε για την ανάπτυξη του εμβολίου) σε υψηλά κέρδη και επισήμανε ότι οι ΗΠΑ «πρέπει να απαιτούν λογική τιμολόγηση των εμβολίων και θεραπειών COVID-19 που αναπτύσσονται με χρήματα των φορολογούμενων πολιτών».

Εν τω μεταξύ, άλλες εταιρείες που διεξάγουν μελέτες σε πιθανά εμβόλια COVID-19 δηλώνουν ότι η στρατηγική τιμολόγησης που θα ακολουθήσουν θα έχει γνώμονα την ισορροπία μεταξύ της ανταπόκρισης σε μια κρίση δημόσιας υγείας και στο κέρδος.

Ειδικότερα:
H Johnson & Johnson έχει δηλώσει ότι θα ορίσει μόνο μία τιμή για το εμβόλιό της, η οποία δεν θα προσαρμόζεται με βάση τις οικονομικές δυνάμεις κάθε χώρας.
Η AstraZeneca έχει δεσμευτεί για μια μη κερδοσκοπική προσέγγιση, ενώ η Novavax είπε στο Fierce Pharma ότι η στρατηγική τιμολόγησης θα είναι «προσεκτική» και θα στοχεύει στην παροχή «δίκαιης πρόσβασης σε ολόκληρο τον κόσμο».
Από την Pfizer έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρξουν δύο φάσεις τιμολόγησης: η πρώτη θα ισχύσει μέχρι τα τέλη του 2021 ή αρχές του 2022 με τιμή που θα επιτρέπει την ευρεία πρόσβαση για μαζικούς εμβολιασμούς και στη δεύτερη η τιμή θα προσαρμοστεί με βάση την αξία και τον ανταγωνισμό, αναμένοντας ότι θα πρέπει να συνεχιστεί ο εμβολιασμός για αρκετά χρόνια.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αλλάζουν οι προειδοποιήσεις ασφαλείας των φαρμάκων
Η σύσταση από τον επαγγελματία υγείας είναι ο ισχυρότερος προβλεπτικός παράγοντας για το αν ένας ασθενής θα εμβολιαστεί






Σχετικά άρθρα

Supplement Awards 2025: Επιβραβεύουμε υπεύθυνα προϊόντα που συμβάλλουν στη βελτίωση της ζωής του καταναλωτή
Συνέντευξη του Δρ Σταύρου Λαλά στην Άννα Μαρία Παπίρη
5ο Athens ESG Forum: Από το Όραμα στη Δράση – Ο Χάρτης της Βιώσιμης Μετάβασης
Με κορυφαίους διεθνείς ομιλητές και πρακτικές λύσεις ESG για βιώσιμες, καινοτόμες και υπεύθυνες φαρμακευτικές επιχειρήσεις
ΣΘΕΒ: «Από το κλασικό στο ψηφιακό: Η νέα εποχή στην υγεία και το φάρμακο»
Ενημερωτική εκδήλωση στις 9 Μαΐου στη Λάρισα
Novo Nordisk Hellas: Συμμετοχή στον 16ο Ποσειδώνιο Ημιμαραθώνιο Αθήνας
Από την ομάδα της εταιρείας «Τρέχουμε για να αλλάξουμε τον Διαβήτη / Run to Change Diabetes»