Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Απλήρωτοι έμειναν αρκετοί φαρμακοποιοί του Φ.Σ. Αττικής
Δεν συμπεριλήφθηκαν στο 95% του Απριλίου
Συνταγογράφηση φαρμάκων και εξετάσεων με τη… σέσουλα
Τις υπόσχεται site για το οποίο θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις

Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ: Δωρεά αναπηρικού αμαξιδίου σε μαθητή γυμνασίου

24/5/2023 11:31:44 μμ
Η κοινωνική προσφορά του ομίλου είναι διαρκής και ενεργή
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Δίχως δεύτερη σκέψη ανταποκρίθηκε ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ στην ανάγκη ενός μαθητή του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΚ) Ελευσίνας, για αναπηρικό αμαξίδιο

Εκπρόσωποι του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ και της εταιρείας ΚΥΡΙΤΣΗΣ Ορθοπεδικά επισκέφτηκαν το ΕΕΕΚ Ελευσίνας και παρέδωσαν με χαρά το αμαξίδιο στο μαθητή, παρουσία της μητέρας του, του διευθυντή του ΕΕΕΚ, Βαζαίου Κάτωνα και του διδακτικού προσωπικού. Είχαν προηγηθεί επισκέψεις από την εταιρεία ΚΥΡΙΤΣΗΣ Ορθοπεδικά, προκειμένου να βρεθεί το κατάλληλο αμαξίδιο για το μαθητή γυμνασίου, έτσι ώστε να τον εξυπηρετεί ανατομικά και να του καλύπτει τις ανάγκες του.

Η ευαισθησία του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ για κοινωνική προφορά είναι διαρκής και ενεργή μέσα από το πρόγραμμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας συνανθρώπων μας και με οδηγό τη φράση της Maya Angelou: «Προσπάθησε να γίνεις το ουράνιο τόξο στο σύννεφο κάποιου άλλου».

Φωτογραφίες από την παράδοση του αμαξιδίου μπορείτε να δείτε στο website του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ εδώ. 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Προσέφερε εμβόλια και 30.000 ευρώ για τα έξοδα του 29ου Διάπλου
Πραγματοποιήθηκαν 627 μετρήσεις οστικής πυκνότητας & 527 διαγνώσεις






Σχετικά άρθρα

Τεράστιο το χάσμα σε Ανατολή και Δύση για το έργο και την αξία της φαρμακοβιομηχανίας
Έκθεση της Edelman σε 13.000 ερωτηθέντες και 13 χώρες
H MSD δημιουργεί θετικό αντίκτυπο στην Ελλάδα
Οι δράσεις της αποτυπώνονται στο ESG Brochure 2022
Πότε μπορεί μια διαφήμιση να αποτύχει;
H Jenni Romaniuk απαντά στο How Brands Grow την Πέμπτη 15 Ιουνίου