Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ υιοθετεί τη λύση «e-Τιμολόγησή μου» της ENTERSOFT

12/9/2023 7:14:47 μμ
Η εταιρεία εκτιμά ότι θα έχει σημαντικά οφέλη μείωσης κόστους και διαχείρισης πόρων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με πάνω από 95 χρόνια στην αγορά του φαρμάκου και παραμένοντας στην κορυφή της ελληνικής Βιομηχανίας Φαρμάκων, οι ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ, εταιρείες του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, υλοποιούν τη λύση «e-Τιμολόγησή μου» της ENTERSOFT για τη διαχείριση άνω των 300.000 παραστατικών ετησίως. Το έργο αφορά την αποϋλοποίηση των παραστατικών και την ηλεκτρονική τιμολόγηση με τον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αλλά και τη διασύνδεσή τους με την πλατφόρμα Mydata της AAΔΕ για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων.

«Η αποδεδειγμένη εμπειρία της ENTERSOFT σε πολυάριθμες και πολύπλοκες υλοποιήσεις και οι διαρκείς επενδύσεις της στην καινοτομία αποτέλεσαν τα βασικά κριτήρια για την επιλογή της από τον Όμιλο ΒΙΑΝΕΞ», σημειώνει η ελληνική φαρμακοβιομηχανία. Η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης οδηγεί σε απλοποίηση του εξοπλισμού με άμεση κατάργηση των ΦΗΜ, ενώ η αξιοποίηση των θεσμοθετημένων φορολογικών διευκολύνσεων και επενδυτικών φοροαπαλλαγών αναμένεται να προσδώσει σημαντικά οφέλη μείωσης κόστους και διαχείρισης πόρων.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για τη γέννηση 3ου και πλέον παιδιού, με τη στήριξη του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ
Υποστηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση για όλους






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals