Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα

NATURE: Απαραίτητη η ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας για την ευλογιά των πιθήκων
Η διασπορά των περιστατικών αυξάνεται ανά τον κόσμο
Θ. Πλεύρης: Δεν θα κλείσουν φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ
Δηλώσεις του υπουργού κατά την επίσκεψή του στον Οργανισμό
Ε. Σκαλτσά: Καθοριστικός ο ρόλος των φαρμακοποιών στη χρήση φαρμακευτικής κάνναβης
Η καθηγήτρια αναφέρθηκε αναλυτικά για τη διάθεση αυτών των προϊόντων από τα φαρμακεία

Ο διατροφολόγος του Obama δίνει 7 συμβουλές υγείας

28/2/2017 2:12:55 μμ
Χρήσιμες και ουσιαστικές συμβουλές για να τρώμε σωστά
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo



Ο Michael Pollan είναι ένας celebrity διατροφολόγος που ζει στις ΗΠΑ και είναι προσωπικός σύμβουλος διατροφής της οικογένειας Obama.


Στο βιβλίο του, «Food Rules: An Eaters Manual», δίνει μερικές από τις πιο χρήσιμες και ουσιαστικές συμβουλές που θα βρει κανείς, εάν θέλει να τρώει σωστά. Ο Pollan θεωρεί πως το ζήτημα της διατροφής δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο. Σε αυτή την εποχή, με τις ολοένα και πιο περίτεχνες και παράξενες δίαιτες καθώς και με πολλές και αντικρουόμενες συμβουλές υγείας και κανόνες ευεξίας, η απλότητα στις καθημερινές διατροφικές αποφάσεις είναι το κλειδί.


Ο Michael Pollan, στο βιβλίο του δίνει 7 κανόνες διατροφής που πρέπει όλοι να ακολουθήσουμε για καλή υγεία και ζωή.


1. Μην τρως οτιδήποτε που δεν θα μπορούσε να αναγνωρίσει η προγιαγιά σου. Υπάρχουν τόσα πολλά επεξεργασμένα φαγητά σήμερα στα supermarket, τα περισσότερα από αυτά ανθυγιεινά, που σίγουρα η προγιαγιά σου δεν θα καταλάβαινε καν ότι πωλούνται σαν φαγητά.


2. Μην ψωνίζεις τα προϊόντα που βρίσκονται στη μέση του supermarket. Τα φρέσκα αναλώσιμα φαγητά είναι τοποθετημένα πάντα στην περίμετρο του σούπερ μάρκετ, κοντά στα ψυγεία και στις αποθήκες για να μπορούν να αντικαθίστανται εύκολα.


3. Μην τρως τίποτα που δεν σαπίζει, με εξαίρεση το μέλι. Όλα τα υπόλοιπα πολύ απλά δεν είναι φαγητό, είναι συντηρητικά.


4. Μην τρως τίποτα που περιέχει περισσότερα από 5 συστατικά, που μάλιστα δεν μπορείς να προφέρεις.


5. Δεν έχει μόνο σημασία τι τρως, αλλά πως το τρως. Πάντα να φεύγεις από το τραπέζι με μισογεμάτο στομάχι. Πολλές κουλτούρες, όπως για παράδειγμα η ιαπωνική και η ισλαμική, έχουν σαν κανόνα να σταματάς το φαγητό, πριν να νιώθεις πλήρης.


6. Παλαιότερα οι οικογένειες συνήθιζαν να τρώνε όλες μαζί, γύρω από το τραπέζι και όχι ο καθένας μόνος του γύρω από την τηλεόραση. Επίσης, έτρωγαν 3 φορές την ημέρα και όχι συνέχεια.


7. Μην αγοράζεις φαγητό, από εκεί που αγοράζεις βενζίνη. Στην Αμερική για παράδειγμα, το 20% των ανθρώπων τρώνε junk food στο αυτοκίνητο.

 


Πηγή
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για να συνδιαμορφώσουν τις λύσεις στις ψηφιακές ανάγκες τους
Για την προώθηση του εθελοντισμού και την ενημέρωση των πολιτών σε θέματα υγείας και πρόληψης






Σχετικά άρθρα

Ακμή: Μπορούν τα προβιοτικά να τη θεραπεύσουν;
Γράφει ο Δρ Χρήστος Στάμου, Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος
Προϊόντα για τα μαλλιά: Πόσο απαραίτητα μας είναι;
Έρευνα από το γερμανικό Σύνδεσμο Καλλυντικών & Αρωμάτων δίνει την απάντηση
ΠΣΒΑΚ: Οι e-πωλήσεις καλλυντικών μετά την πανδημία
Η ανοδική αύξηση θα συνεχιστεί
Τριχόπτωση: Φταίει μόνο η άνοιξη για την εμφάνισή της;
Μερικές φορές οι απαντήσεις δεν είναι τόσο απλές