Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Novartis Hellas: 2ος κύκλος για το Πρόγραμμα Ενδυνάμωσης Ενώσεων Ασθενών

15/2/2024 11:02:05 μμ
Υλοποιείται σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


H Novartis ανακοίνωσε την έναρξη του 2ου κύκλου του εκπαιδευτικού Προγράμματος Ενδυνάμωσης Ενώσεων Ασθενών. 


Η Δέσμευση αποτελεί οδηγό και βασικό πυλώνα της προσέγγισης της Novartis με τους ασθενείς, σε τομείς όπως: 1) την πρόσβαση σε καινοτόμα φάρμακα, 2) την ασφάλεια των ασθενών, 3) τον σεβασμό των απόψεών τους, 4) τη διαφάνεια και την ακεραιότητα των κλινικών δεδομένων και 5) τη συνεισφορά των ασθενών στο σχεδιασμό των κλινικών μελετών. 


Το Πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης και απευθύνεται σε εκπροσώπους ενώσεων ασθενών στοχεύοντας στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και τη βελτίωση των γνώσεων τους, ώστε να υποστηρίξουν πιο αποδοτικά τη λειτουργία των συλλόγων τους.


Μετά την επιτυχημένη διεξαγωγή του πρώτου κύκλου, με 20 εκπροσώπους 14 φορέων ασθενών να ολοκληρώνουν το πρόγραμμα, ο νέος κύκλος έχει ως στόχο να διευρύνει περαιτέρω τις δεξιότητες των συμμετεχόντων και σε άλλα πεδία, απαραίτητα για την αποτελεσματική λειτουργία των οργανισμών τους, στο σύγχρονο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον υγείας. 


Τα σεμινάρια θα υλοποιηθούν μέσω διαδικτύου και για την ολοκλήρωση κάθε ενότητας απαιτούνται 5 ώρες μελέτης και 6 ώρες διάδρασης με τον αντίστοιχο καθηγητή σε διάρκεια ενός μήνα.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ευκαιρία για νέους επαγγελματίες να συνδεθούν με φαρμακεία του Δικτύου
Και συγκεκριμένα η αποζημίωση βιοδεικτών & το μητρώο ασθενών






Σχετικά άρθρα

Novo Nordisk: Δοκιμάζει νέας γενιάς GLP1 φάρμακο
Προορίζεται για έγκριση σε έναν χρόνο
ELPEN: Αρωγός και το 2024 στις περιβαλλοντικές εκπαιδεύσεις της We4all
Πραγματοποιήθηκαν σε 12 σχολεία
Filorga: Στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά
Αναθέτοντας τη στρατηγική της επικοινωνία στην Outstand
Λ. Μπαρμπετάκη: Ο ασθενής δεν μπορεί να περιμένει
Η πρόσβαση στη σωστή θεραπεία, τη σωστή στιγμή, πρέπει να είναι ο κοινός μας στόχος, επισημαίνει