Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα

Φ.Σ. Κιλκίς: Απειλεί με αναστολή της επί πιστώσει χορήγησης ιατροτεχνολογικών προϊόντων
Στην περίπτωση που τα φαρμακεία κληθούν να καταβάλλουν clawback
Νέα ΚΥΑ αφήνει «παράθυρο» για self tests από τα σούπερ μάρκετ
Τη στιγμή που έχει προγραμματιστεί συνάντηση Κοντοζαμάνη - Βαλτά

Μυστικά υγείας για να φτάσετε τα 100

4/12/2015 12:33:00 μμ
Μάθετε ποιες συνήθειες πρέπει να αλλάξετε στην καθημερινότητα σας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

 
Αλλάζοντας ορισμένες συνήθειες στην καθημερινότητα σας μπορεί να μην είναι όνειρο απατηλό να φτάσετε τα 100 χρόνια. Δείτε τι συνιστούν οι ειδικοί:

Πιείτε καφέ

Ερευνητές μάλιστα από το Πανεπιστήμιο της Ιατρικής Σχολής Αθηνών διεξήγαγαν τη μελέτη τους σε 71 άνδρες και 71 γυναίκες, που ζουν στην Ικαρία, γνωστή για την μακροζωία των κατοίκων της και διαπίστωσαν, ότι εκείνοι που πίνουν ελληνικό καφέ σε καθημερινή βάση είχαν καλύτερη ενδοθηλιακή λειτουργία από εκείνους, που έπιναν άλλα είδη καφέ.

Μεσογειακή διατροφή

Οι ηλικιωμένοι που ακολουθούν μια μεσογειακή διατροφή, πλούσια σε υγιεινά λίπη (όπως το ελαιόλαδο), ψάρια, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, μπορούν να αυξήσουν τη διάρκεια της ζωής τους, σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους, που επιλέγουν άλλες διατροφές. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «AGE» έδειξε ότι οι πιθανότητες μάλιστα αυξάνονται έως και 20%.

Στοπ στο τσιγάρο

Έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες που σταματούν το τσιγάρο ζουν μέχρι και 10 χρόνια περισσότερο από εκείνες, που επιμένουν να καπνίζουν. Ωστόσο, ανάλογα είναι τα στοιχεία και για τον ανδρικό πληθυσμό. Και για του λόγου το αληθές, δείτε «τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν σταματήστε το κάπνισμα» εδώ .

Αλκοόλ...αλλά με μέτρο

Πίνοντας μόνο ένα ή δύο ποτήρια αλκοόλ την ημέρα θα μπορούσε να βοηθήσει τους ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας να ζουν περισσότερο, λέει μία μελέτη του 2010. Ωστόσο, μην επαναπαύεστε καθώς η ίδια μελέτη έδειξε ότι χρειάζεται μέτρο, αφού οι πιο ένθερμοι οπαδοί του ποτού, είχαν 42% αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας.

 Κοιμηθείτε

Οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται αρκετά, πεθαίνουν πρόωρα. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει μία μελέτη του 2010, που έγινε σε άνδρες, οι οποίοι αφιέρωναν 6 ή και λιγότερες ώρες στον ύπνο. Αυτοί, σύμφωνα με τη μελέτη, είχαν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν σε διάστημα 14 ετών. Μάλιστα, οι ερευνητές, τόνισαν ότι ο ύπνος ενέχει κινδύνους, που συχνά οι άνθρωποι υποτιμούν.

Φάτε μπρόκολλο

Μια μελέτη διαπίστωσε, ότι όσοι προτιμούν να καταναλώνουν μπρόκολο, κουνουπίδι και λάχανο έχουν την τάση να ζουν περισσότερο. Μάλιστα, οι ερευνητές αιτιολογούν τη σχέση αυτών των λαχανικών με τη μακροζωία, στην ύπαρξη υψηλών ποσοστών βιταμίνης C και άλλων θρεπτικών συστατικών.

Πλύνετε τα χέρια σας

Μπορεί να ακούγεται ανόητο, αλλά το πλύσιμο των χεριών θα μπορούσε να σώσει τη ζωή σας. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη του 2005 που επικαλείται η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, εκτιμά ότι το πλύσιμο των χεριών μπορεί να σώσει περισσότερες ζωές σε όλο τον κόσμο από ό, τι οποιοδήποτε άλλο εμβόλιο ή ιατρική παρέμβαση.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Κάνε Unmute με την υποστήριξη 2000 Ελβετών επιστημόνων






Σχετικά άρθρα

Τριχόπτωση: Φταίει μόνο η άνοιξη για την εμφάνισή της;
Μερικές φορές οι απαντήσεις δεν είναι τόσο απλές
7 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να αποφύγετε τις ρυτίδες
Ακόμη και αν τους εφαρμόσετε στα 40+
Η προστασία του δέρματος από το κρύο
Συμβουλές για τη διατήρηση ενός υγιούς και καλά ενυδατωμένου δέρματος
Η εμμηνόπαυση και η αντιμετώπιση των επιπτώσεών της στο δέρμα
Oι ραγδαίες μεταβολές των ορμονών προκαλούν μείωση στην παραγωγή κολλαγόνου, σμήγματος και ελαστίνης