Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

MOBIL M ARCHITECTURE & DESIGN HELLAS

13/4/2009
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Ειδικό σηµείο για ολοκληρωµένη και εξατοµικευµένη φροντίδα-λύση και συµβουλή
Οργανωµένη παράταξη της έντυπης επικοινωνίας µε τον πελάτη, σε ειδικά σχεδιασµένο info stand

Ξεχωριστές θέσεις εργασίας - Η εξυπηρέτηση γίνεται πιο προσωπική, ήρεµα και αναπόσπαστα

Επικοινωνία µε αφαιρετικό ύφος, εύκολα αντιληπτή και ευχάριστη
Ξεχωριστοί χώροι οργανωµένης προβολής - Ενθάρρυνση για αυθόρµητη «πλοήγηση» στο χώρο

Η εταιρεία Acad αντιπροσωπεύει τη γαλλική Mobil M του Group Coupechoux στην Ελλάδα και στην Κύπρο, δηµιουργώντας τη Mobil M Hellas. Διευθυντής της είναι ο φαρµακοποιός Θάνος Πούλης.



Καταξίωση στην ανάπτυξη του σύγχρονου φαρµακείου

Η Mobil M έχει παρουσία στις σηµαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές: Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ηνωµένο Βασίλειο, καθώς επίσης στη Λατινική Αµερική, Καραϊβική και αλλού.
Αποτελεί δε τον κορυφαίο σύµβουλο της αγοράς (leader opinion market) όσον αφορά τη δηµιουργία, τον εξοπλισµό, την οργάνωση του χώρου και την ανάπτυξη του σύγχρονου φαρµακείου, προσφέροντας σφαιρική και ολοκληρωµένη αντιµετώπιση της επιχείρησης και έχοντας υλοποιήσει πάνω από 4.000 εφαρµογές σε παγκόσµιο επίπεδο.

Δηµιουργία εταιρικής ταυτότητας και για δίκτυα φαρµακοποιών

Πέρα από τον εξοπλισµό του φαρµακείου η Mobil M εξειδικεύεται στην επικοινωνία και στη δηµιουργία εταιρικής ταυτότητας τόσο για τα ατοµικά φαρµακεία όσο και για δίκτυα φαρµακοποιών.
Το Δεκέµβριο του 2007 η Mobil M Hellas ανέλαβε το έργο της επικοινωνιακής ταυτότητας του Πανελλαδικού Δικτύου Advance Pharmacies. Πρόκειται για ένα εγχείρηµα µε σηµαντικές προκλήσεις.
Συγκεκριµένα, η πρόταση θα έπρεπε να είναι απόλυτα ευέλικτη, ώστε να µπορεί να προσαρµοστεί σε κάθε φαρµακείο-µέλος της Advance, χωρίς να απαιτείται πλήρης ανακαίνιση και ανεξάρτητα από τα τετραγωνικά και τη διάταξη του χώρου. Παράλληλα, βασική προϋπόθεση ήταν να ενταχθούν και να ενδυναµωθούν τα υπάρχοντα επικοινωνιακά µέσα του Δικτύου, αντιπροσωπεύοντας τις αξίες και το όραµά του.
Η µελέτη έχει ολοκληρωθεί και η εφαρµογή αποδεικνύει εµπράκτως την επίτευξη των παραπάνω στόχων.



Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το μήνυμα του Συλλόγου με αφορμή την Εβδομάδα Εμβολιασμών
Ο αριθμός των ασθενών έχει διπλασιαστεί τα τελευταία 25 χρόνια






Σχετικά άρθρα

GSK: Απέσπασε δυο σημαντικές διακρίσεις στα Prix Galien Greece 2025
Επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στην προαγωγή της καινοτομίας
SYFA Learning & Win Medica: Επιτυχημένη η επιμορφωτική εκδήλωση για τη διακοπή του καπνίσματος
Με κεντρική ομιλήτρια τη Δήμητρα Μπουσίου-Γεροστάθη, γιατρό πνευμονολόγο
3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access
Με τίτλο «Τransforming Pharma Market Access in the AI era»
Οι κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στον κόσμο για το 2025
Ποιες βρίσκονται στην πρώτη 5άδα