Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Servier Hellas: Μεταξύ των κορυφαίων εργοδοτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη
Διακρίθηκε ως Top Employer Greece 2022 και Top Employer Europe 2022

Merck και Πετσιάβας Α.Ε. στοχεύουν στην αύξηση της ενημέρωσης για την πρόληψη του διαβήτη

15/11/2018 9:24:39 πμ
Με τη δράση See it. Slow it. Stop it.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου, οι εταιρείες Merck και Πετσιάβας Α.Ε. συμμετέχουν στην παγκόσμια δράση για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με το διαβήτη με τίτλο: See it. Slow it. Stop it, μέσα από την ιστοσελίδα www.diabetesday.gr.

Με περισσότερα από 60 χρόνια κλινικής εμπειρίας στον διαβήτη, η Merck διατηρεί τη συνεργασία της με την Διεθνή Ομοσπονδία Διαβήτη (IDF) για την υλοποίηση ενημερωτικών και επικοινωνιακών δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στη σημασία της πρόληψης του διαβήτη τύπου 2, στο πλαίσιο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη. Η Διεθνής Ομοσπονδία Διαβήτη αναγνωρίζει συνολικά τον διαβήτη ως μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες προκλήσεις του 21ου αιώνα-με το διαβήτη τύπου 2 να εκτιμάται ότι αφορά το 90% των περιπτώσεων διαβήτη παγκοσμίως. Ωστόσο, πολλές περιπτώσεις διαβήτη τύπου 2 μπορούν να επιβραδυνθούν ή να αποφευχθούν.


Σε συνδυασμό με το νέο θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας του Διαβήτη «Οικογένεια και Διαβήτης», στις 14 Νοεμβρίου 2018, οι εταιρείες Merck και Πετσιάβας ΑΕ ευαισθητοποιούν για την πρόληψη του προ-διαβήτη/διαβήτη με τη δράση See it. Slow it. Stop it. Η δράση έχει στόχο να ενημερώσει σχετικά με τα συμπτώματα του προ-διαβήτη και του διαβήτη τύπου 2 και να ενθαρρύνει όσους διατρέχουν κίνδυνο εμφάνισης να επισκεφτούν έναν επαγγελματία υγείας. Η κοινή δράση, η οποία προσφέρει συμβουλές για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που μπορεί να αφορά ολόκληρη την οικογένεια και χρησιμοποιεί εικαστικά που περιλαμβάνουν σήματα οδικής κυκλοφορίας για να επικοινωνήσει τα βασικά της μηνύματα, κινείται σε τρεις άξονες:

  •  Ενημέρωση: να συμβάλλει στην αναγνώριση των κινδύνων και των συμπτωμάτων του διαβήτη τύπου 2.
  •  Πρόληψη: να ενημερώσει όλη την οικογένεια σχετικά με την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2.
  •  Δράση: να συμβάλλει στην άμεση κινητοποίηση για να επιβραδυνθεί μία δυνητική πορεία προς την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2.

Ο διαβήτης αποτελεί σήμερα την έκτη κύρια αιτία θανάτου, ενώ 425 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως ή το 8,8% του ενήλικου πληθυσμού 20-79 ετών, εκτιμάται ότι πάσχουν από διαβήτη.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Όπως διαπιστώνεται από την ανάλυση των λυμάτων
Ανακαίνισε τους χώρους φιλοξενίας του Ιδρύματος






Σχετικά άρθρα

Servier Hellas: Μεταξύ των κορυφαίων εργοδοτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη
Διακρίθηκε ως Top Employer Greece 2022 και Top Employer Europe 2022
Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ δίπλα στο Ίδρυμα Χατζηκώνστα
Ανακαίνισε τους χώρους φιλοξενίας του Ιδρύματος
ISOPLUS: Ακόμη μία χρονιά δίπλα σε όσους είχαν ανάγκη
Με μια σειρά προγραμμάτων ΕΚΕ
Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία