Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα

Π. Ζαρογουλίδης: Αποκαλυπτικά συμπεράσματα για τη χρήση στατινών στην Ελλάδα
Αποτυπώνονται σε πρόσφατη Φαρμακοεπιδημιολογική Μελέτη

MARKETING PLAN ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ / από την Advance Pharmacies

10/3/2011
Xαρτογραφεί σε ετήσια βάση τις ενέργειές της επιχείρησης.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

 

Μετά από την πετυχημένη πιλοτική εφαρμογή το περασμένο έτος, τώρα πλέον η Advance διαθέτει σε κάθε φαρμακείο-μέλος της εξατομικευμένο Marketing Plan, το οποίο σχεδιάζεται παράλληλα με το Business Plan του φαρμακείου, σύμφωνα με τα στοιχεία και τους στόχους του, ενώ είναι ευθυγραμμισμένο με το συνολικό Marketing Plan της Advance.

Με στόχο τη βελτίωση της επιχειρηματικής διαχείρισης και ανάπτυξης του φαρμακείου, το Marketing Plan χαρτογραφεί σε ετήσια βάση τις ενέργειές της επιχείρησης, οι οποίες παρακολουθούνται βάσει συγκεκριμένου πλάνου δράσης που συντάσσεται με τον Επιχειρηματικό του Σύμβουλο. Ορισμένα από τα οφέλη που αποκομίζει το φαρμακείο είναι η άμεση βελτίωση στον προγραμματισμό αγορών, ο συγκροτημένος τρόπος παρακολούθησης των ενεργειών και η αποδοτικότερη διαχείριση των πόρων του φαρμακείου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Δυσλειτουργίες, γραφειοκρατία και καθυστερήσεις χρήζουν βελτιώσεων
Από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)






Σχετικά άρθρα

Euromed: Νέα σειρά Defence Pro wear της BioNike
Είναι υγρό foundation υψηλής κάλυψης
Eva Belle Anti-Brown Spot Hand Treatment Cream από την InterMed
Επανορθωτική δράση για καφέ κηλίδες με τη δύναμη των προβιοτικών
Νέα Face Mask & Scrub Hydra Boost
Η πρώτη μάσκα προσώπου με πρεβιοτικά από τη «The Skin Pharmacist»
Metricy Oxy Mini: Μικρό gadget, μεγάλη φροντίδα!
Φροντίδα που μετράει κάθε παλμό