Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα

Ο αυξημένος ρόλος του φαρμακοποιού στις Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Υγείας
Θα αναδειχθεί στο 3ο Φαρμακευτικό Συνέδριο Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
Φαρμακοποιοί: Στοπ στα ραντεβού εμβολιασμού αν τα τεστ COVID-19 πάνε στα σούπερ μάρκετ
Ο ΕΟΦ πάντως ξεκαθαρίζει ότι η διάθεσή τους επιτρέπεται αποκλειστικά από τα φαρμακεία

Λαμπερό μαύρισμα μέσω της διατροφής

2/6/2017 12:07:16 μμ
Οι τροφές που συμβάλλουν στο μαύρισμα της επιδερμίδας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η μελανίνη, η χρωστική του οργανισμού που προστατεύει από την επιβλαβή επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας και προκαλεί το μαύρισμα, μπορεί να λάβει σημαντική βοήθεια στο έργο της μέσω της διατροφής. Υπάρχουν τροφές που μας βοηθούν να μαυρίσουμε πιο εύκολα, καθώς περιέχουν ουσίες (π.χ. καροτενοειδή, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο, φλαβονοειδή κ.ά.) που συμβάλλουν στην παραγωγή της μελανίνης.

  • Καρότα: Λόγω της περιεκτικότητάς τους σε νερό (87%) και σε β-καροτένιο, τα καρότα αποτελούν ιδανική τροφή τόσο για την ενυδάτωση του δέρματος όσο και για την επίτευξη ενός ομοιόμορφου μαυρίσματος. Επίσης, έχει βρεθεί ότι τα συστατικά τους έχουν αντικαρκινική δράση για το δέρμα.
  • Πολύχρωμες πιπεριές: Έχουν 92% περιεκτικότητα σε νερό και είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, θειαμίνη, βιταμίνη Β6, β-καροτένιο και φυλλικό οξύ.
  • Βερίκοκα: Είναι πλούσια σε β-καροτένιο και λυκοπένιο. Βοηθούν τόσο στην ενίσχυση του μαυρίσματος όσο και στην αντιοξειδωτική προστασία του οργανισμού και του δέρματος.
  • Όσπρια, ξηρούς καρπούς, σουσάμι: Τα ξερά φασόλια, τα αμύγδαλα και τα φιστίκια και το σουσάμι περιέχουν τυροσίνη, άλλη μία ουσία που ενισχύει την παραγωγή μελανίνης στο σώμα.
  • Σκούρα πράσινα λαχανικά: Το μπρόκολο, το σπανάκι και το σπαράγγι είναι τα κυριότερα λαχανικά που βοηθούν στην παραγωγή μελανίνης, καθώς περιέχουν αντιοξειδωτικά και β-καροτένιο.
  • Τροφές που περιέχουν χαλκό: Παρόλο που το σώμα τον χρειάζεται σε μικρές ποσότητες, ο χαλκός αποτελεί απαραίτητο συστατικό για το μαύρισμα, καθώς συμβάλλει στην παραγωγή της μελανίνης και της ελαστίνης (πρωτεΐνη του δέρματος). Υπάρχει στα στρείδια, τα οστρακόδερμα, το κρέας (ιδιαίτερα στο συκώτι), καθώς και στα μανιτάρια.

Συμβουλή!

Για την καλύτερη απορρόφηση του β-καροτένιου από τον οργανισμό, καλό είναι να συνοδεύουμε τις τροφές και ιδιαίτερα τα λαχανικά με ελαιόλαδο. Επίσης, συνιστάται να καταναλώνουμε τα φρούτα και τα λαχανικά φρέσκα, γιατί το β-καροτένιο είναι ευαίσθητο και χάνεται, όταν τα τρόφιμα αποθηκεύονται για μεγάλο χρονικό διάστημα ή όταν υπόκεινται σε εκτεταμένη επεξεργασία.

Απαραίτητη και η ενυδάτωση

Το καλοκαίρι απαιτείται να καταναλώνουμε τροφές που μας ενυδατώνουν, οι οποίες επίσης θα ενισχύσουν το μαύρισμα. Αυτές είναι όσες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό όπως: αγγούρι, κολοκυθάκια, σέλερι καιμαρούλι, καθώς και τα φρούτα καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινο, νεκταρίνι, ακτινίδιο, ανανάς και μάνγκο!

Πληροφορίες από vita.gr
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Συνδυασμός σιδήρου σε υγρή μορφή, με βιταμίνες και μέταλλα για καλύτερη απορρόφηση και άμεση δράση
Συμπλήρωμα διατροφής που προσφέρει υψηλότερη απορρόφηση των δραστικών συστατικών






Σχετικά άρθρα

Τριχόπτωση: Φταίει μόνο η άνοιξη για την εμφάνισή της;
Μερικές φορές οι απαντήσεις δεν είναι τόσο απλές
7 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να αποφύγετε τις ρυτίδες
Ακόμη και αν τους εφαρμόσετε στα 40+
Η προστασία του δέρματος από το κρύο
Συμβουλές για τη διατήρηση ενός υγιούς και καλά ενυδατωμένου δέρματος
Η εμμηνόπαυση και η αντιμετώπιση των επιπτώσεών της στο δέρμα
Oι ραγδαίες μεταβολές των ορμονών προκαλούν μείωση στην παραγωγή κολλαγόνου, σμήγματος και ελαστίνης