Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Κορρές: Εξαγορά του 50% της District Two Cosmetics

13/6/2008
Η εταιρεία κατέχει πλέον ουσιαστικότερη θέση στη γερμανική αγορά
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Στην εξαγορά του 50% της εταιρείας διανομής District Two Cosmetics στη Γερμανία προχώρησε η Kορρές Α.Ε., καταβάλλοντας το ποσό των 750.000 €.

Η District Two αποτελεί τον αποκλειστικό τοπικό διανομέα των προϊόντων της εταιρείας στη γερμανική αγορά και εδρεύει στο Μόναχο. Η εταιρεία διανομής ιδρύθηκε το 2003 και στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται περισσότερες από 380 εταιρείες. Οι πωλήσεις της District Two για το 2007 διαμορφώθηκαν στα 1,6 εκατ. €, με τα προϊόντα της Κορρές και της Kings & Queens να έχουν συμμετοχή άνω του 70% στο σύνολο.

Η εξαγορά της συγκεκριμένης εταιρείας διανομής από την εταιρεία Κορρές Α.Ε. εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου να επικεντρώσει το ενδιαφέρον του σε συγκεκριμένες χώρες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και η Γερμανία, λαμβάνοντας ακόμα πιο ουσιαστική θέση στη συγκεκριμένη αγορά.

Μέσω της District Two, η Κορρές έχει παρουσία σε επώνυμες αλυσίδες, όπως οι Douglas και KaDeWe, ενώ σημειώνεται ότι έχει ανοίξει και ένα κατάστημα Κορρές στη Φρανκφούρτη.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το μήνυμα του Συλλόγου με αφορμή την Εβδομάδα Εμβολιασμών
Ο αριθμός των ασθενών έχει διπλασιαστεί τα τελευταία 25 χρόνια






Σχετικά άρθρα

1ο ΣΦΕΕ Patient Think Tank Summit
Ενώσεις ασθενών, πολιτεία και φαρμακοβιομηχανία στο ίδιο τραπέζι διαλόγου
GSK: Απέσπασε δυο σημαντικές διακρίσεις στα Prix Galien Greece 2025
Επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στην προαγωγή της καινοτομίας
SYFA Learning & Win Medica: Επιτυχημένη η επιμορφωτική εκδήλωση για τη διακοπή του καπνίσματος
Με κεντρική ομιλήτρια τη Δήμητρα Μπουσίου-Γεροστάθη, γιατρό πνευμονολόγο
3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access
Με τίτλο «Τransforming Pharma Market Access in the AI era»