
Σε λειτουργία βρίσκεται η δωρεάν τετραψήφια τηλεφωνική γραμμή «1566», όπως ανακοίνωσε χθες η ηγεσία του υπ. Υγείας η οποία θα μπορεί να εξυπηρετεί 11.000 τηλεφωνικές γραμμές την ημέρα, με μέσο χρόνο ανταπόκρισης μερικά δευτερόλεπτα, όπως ανέφερε ο Αδ. Γεωργιάδης κατά τη διάρκεια επίσκεψής του νωρίτερα σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο της COSMOTE e-Value, στον Κεραμεικό. Μέσω αυτής καταργούνται δεκάδες άλλες τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης των πολιτών και ενοποιούνται οι υπηρεσίες για σχεδόν όλα τα θέματα που άπτονται της Υγείας και των απαραίτητων πληροφοριών. Ειδικότερα, θα παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού σε όλες τις δομές της ΠΦΥ, όλους τους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ ιατρούς, καθώς και τις δημόσιες δομές Ψυχικής Υγείας, ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2025 η υπηρεσία θα επεκταθεί και στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.
Επιπλέον, το «1566» θα προσφέρει ενημέρωση για προγράμματα πρόληψης και δημόσιας υγείας, όπως εμβολιασμούς και προληπτικές διαγνωστικές εξετάσεις. Στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας φροντίδας, η τηλεφωνική γραμμή θα παρέχει πληροφορίες για εφημερίες νοσοκομείων, φαρμακείων, μεταφορές ασθενών κτλ. Σχετικά με τα φαρμακεία, θα προσφέρεται πληροφόρηση για παράδοση/παραλαβή ΦΥΚ, δυνατότητα άυλης συνταγογράφησης φαρμάκων και ραντεβού σε φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. Σε επόμενη φάση, θα παρέχονται πληροφορίες για τη λειτουργία ΤΟΜΥ και ΚΟΜΥ. Η αναμονή σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά θα κυμαίνεται στα 20 δευτερόλεπτα και τους πολίτες θα τους καθοδηγούν αυτοματοποιημένα μηνύματα και εκπρόσωπος.