Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Ειρήνη Μαρκάκη: Διαφάνεια και έλεγχος οι λέξεις κλειδιά για τις ελλείψεις φαρμάκων
Η πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φαρμακαποθηκαρίων αναλύει τις προτάσεις της στο f.daily
Ισχυρά τα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην αγορά των καλλυντικών
'Ανοδο παρουσιάζει στην Ελλάδα η ανδρική περιποίηση, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF

Ισχυρά τα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην αγορά των καλλυντικών

29/7/2022 3:54:22 μμ
'Ανοδο παρουσιάζει στην Ελλάδα η ανδρική περιποίηση, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Έντονος είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ των καναλιών διανομής των καλλυντικών προϊόντων, και συγκεκριμένα μεταξύ της ευρείας διανομής και των φαρμακείων, σύμφωνα με κλαδική μελέτη της ICAP CRIF με την συνεργασία του ΠΣΒΑΚ


Η ευρεία διανομή κατέχει το 49% της αγοράς, ενώ ακολουθούν τα φαρμακεία με το 25% και η επιλεκτική διανομή με το 17%. Παράγοντες του κλάδου αναφέρουν ότι αξιόλογο μερίδιο καταναλωτών έχει στραφεί στο e-commerce (15-16% το 2021) και σε μεγάλο ποσοστό στα ηλεκτρονικά φαρμακεία. 

Η δυναμική των επιχειρήσεων

Από τη μελέτη προκύπτει ότι η ενεργειακή κρίση, η αύξηση του πληθωρισμού και η γεωπολιτική αναταραχή έχουν επιφέρει αυξήσεις στα κόστη των πρώτων υλών και των μεταφορικών που συμπιέζουν τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων. Εφόσον η κατάσταση εξομαλυνθεί και δεδομένων των ανατιμήσεων, η συνολική εγχώρια αγορά προβλέπεται να παρουσιάσει άνοδο το τρέχον έτος, με ρυθμό 7%, και να κυμανθεί σε €810 εκατ. 


Ειδικά η εγχώρια παραγωγή καλλυντικών το 2021 σημείωσε άνοδο 10% και ανήλθε σε €330 εκατ., ενώ το 2022 προβλέπεται να ακολουθήσει μικρότερο ρυθμό (κατά 3%) και εκτιμάται ότι θα κυμανθεί στα €340 εκατ.


Σημαντική εξέλιξη για τον κλάδο αποτελούν οι ελληνικές εξαγωγές καλλυντικών που ενισχύονται σημαντικά το 2021.

Διάρθρωση της αγοράς ανά κατηγορία προϊόντος

Τα προϊόντα περιποίησης δέρματος εκτιμάται ότι το 2021 κάλυψαν το 54% της συνολικής αξίας πωλήσεων, ενώ ακολούθησαν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών με 26%. 

Παρατηρείται όμως αξιόλογη άνοδος των πωλήσεων προϊόντων ανδρικής περιποίησης (προσώπου, γενειάδας κ.λπ.).

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φαρμακαποθηκαρίων αναλύει τις προτάσεις της στο f.daily
Απαντά με επιχειρήματα γιατί τα ΦΥΚ πρέπει να διανέμονται από τα ιδιωτικά φαρμακεία






Σχετικά άρθρα

Για 7η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Πρόεδρος της Επιτροπής Αξιολόγησης ο Νεκτάριος Ταβερναράκης
Tikun Europe: Στην Ελλάδα από το Ισραήλ τα πρώτα φυτά φαρμακευτικής κάνναβης
Ήρθαν με πτήση της Skyserv με τελικό προορισμό την Κόρινθο
H ΕLPEN ταξίδεψε με τη Σύμπλευση στα ακριτικά νησιά της χώρας μας
Και δώρισε έναν καρδιολογικό υπέρηχο στο Κέντρο Υγείας Αμοργού
«Blood & Beyond» με την υποστήριξη της Bristol Myers Squibb
Για ένα μακρόπνοο στρατηγικό σχεδιασμό για το αίμα