Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

IN STORE DISPLAY / από την Advance Pharmacies

2/11/2010
Νέο σύστημα προβολής προϊόντων για το φαρμακείο.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

 

 

Η Advance Pharmacies παρουσιάζει το νέο σύστημα προβολής προϊόντων In Store Display, τελειοποιώντας έτσι τα εργαλεία στρατηγικής επικοινωνίας που διαθέτει και για τη φαρμακευτική αγορά.
Πρόκειται για ένα σύστημα προβολής προϊόντων που περιλαμβάνει μια σειρά προθηκών, σχεδιασμένη σύμφωνα με την εταιρική ταυτότητα Advance και υπό τα επικοινωνιακά label ADvantage, ADvice και ADvalue. Διαθέτοντας έντονο χρωματισμό, η κάθε προθήκη προσελκύει την προσοχή του πελάτη και παρέχει συνοπτικές πληροφορίες για το προϊόν, ενθαρρύνοντας έτσι την αυθόρμητη αγορά. Οι προθήκες προσαρμόζονται στα ράφια των φαρμακείων, έτσι ώστε να μην απαιτούν ειδικό χώρο, αλλά ούτε και επιπλέον απόθεμα. Με το συγκεκριμένο σύστημα, ολοκληρώνεται η μεθοδευμένη προβολή προϊόντων, αλλά και η επιτυχής επιρροή της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή σε κάθε στάδιο: από το σπίτι (περιοδικό Vitalitè, ειδικές εκδόσεις κλπ.), στην outdoor επικοινωνία (TV Advice), και τώρα ακόμη και μέσα στο χώρο του φαρμακείου!

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για τις καινοτόμες σειρές προϊόντων Sani Fresh και Rispet
Έντονη ανησυχία από το Σύλλογο Γονέων και Φίλων Παιδιών με Αλλεργίες






Σχετικά άρθρα

Νέο Bacteflora Gold από την ΟLONEA
«Χρυσή» φόρμουλα για την υγεία του εντέρου
Qiriness: Το spa στο σπίτι
Κυκλοφορεί από την K - Home and Beauty
Neutrogena: Νέος Ορός Hydro Boost με 10% νιασιναμίδη
Κυκλοφορεί από την Kenvue
Pharmasept Ηeliodor Bronzing Dry Oil
Ξηρό έλαιο ενίσχυσης & διατήρησης του φυσικού μαυρίσματος