
Νομοσχέδιο που κατατέθηκε από δύο γερουσιαστές των ΗΠΑ και αναμένεται να υποστηριχθεί από τον υπουργό Υγείας Ρ. Κένεντι και τον πρόεδρο Ντ. Τραμπ, φέρνει το τέλος των άμεσων διαφημίσεων συνταγογραφούμενων φαρμάκων προς τους καταναλωτές. Αυτό θα αφορά την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα (π.χ. social media). Σύμφωνα με ρεπορτάζ του PharmaVoice.com, οι άμεσες διαφημίσεις φαρμάκων παγκοσμίως επιτρέπονται μόνο στις ΗΠΑ και στη Νέα Ζηλανδία, ενώ δημοσκόπηση των εταιρειών Axios-Ipsos στο αμερικανικό κοινό, στα τέλη του 2024, έδειξε ότι το 60% συμφωνεί με την απαγόρευση. Όπως είναι προφανές, αν ψηφιστεί τέτοιος νόμος, η αναστάτωση στη φαρμακευτική αγορά θα είναι μεγάλη. Το 2024, ο κλάδος διέθεσε περισσότερα από 10 δισ. δολάρια σε διαφημίσεις φαρμάκων, μια αύξηση κατά 7% από το 2023, με τα 5 δισ. δολάρια εξ αυτών να αφορούν την τηλεόραση. ΓιΆ αυτό και αναμένεται οι φαρμακευτικές εταιρείες να κινηθούν νομικά ενάντια στην εφαρμογή του, όπως έχει γίνει και στο παρελθόν (το 2012) σε μια αντίστοιχη προσπάθεια του FDA να αλλάξει πολιτική.