Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: η εξέλιξη των καιρών

23/2/2018 11:20:55 πμ
Αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεί άριστα να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει το διαδικτυακό του βραχίονα, αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι: να μην «κανιβαλίζει» το φυσικό φαρμακείο και η ύπαρξή του να εξαρτάται από μια σωστή τιμολογιακή πολιτική και όχι από την «πολτοποίηση» των τιμών.


Κατά βάση, το ηλεκτρονικό φαρμακείο απευθύνεται σε ένα κοινό νεανικής και μέσης ηλικίας που έχει εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές αγορές. Η εμπορική του ύλη καλύπτει αποκλειστικά παραφαρμακευτικά προϊόντα, συμπληρώματα διατροφής, καλλυντικά, προϊόντα ευζωίας, επομένως αφήνει χώρο στο παραδοσιακό φαρμακείο για να επιτελέσει τον παραδοσιακό του ρόλο (φάρμακα, συνταγές, παροχές και υπηρεσίες υγείας). Την ίδια στιγμή, με το ηλεκτρονικό φαρμακείο ο φαρμακοποιός:

  •  διευρύνει το πελατολόγιό του, αφού απευθύνεται πλέον σε ένα κοινό χωρίς γεωγραφικά όρια.
  •  απεμπλέκεται από τις δεσμεύσεις που δημιουργεί ο φυσικός χώρος στον οποίο πρέπει να στοκάρει το εμπόρευμά του, επομένως αποφεύγει και τα συναφή έξοδα.
  •  διευρύνει την γκάμα των εμπορευμάτων του.
  •  απασχολεί λιγότερο προσωπικό.
  •  γνωρίζει και διατηρεί τα στοιχεία και τις προτιμήσεις των πελατών και έχει τη δυνατότητα να τους απευθύνεται προσωποποιημένα.
  •  ικανοποιεί ταχύτατα τις ανάγκες του πελατολογίου του.

Το ρεύμα του e-commerce δεν μπορεί να αντιστραφεί.


Το ηλεκτρονικό φαρμακείο αποτελεί πραγματικότητα των καιρών, αλλά για να στηθεί σωστά χρειάζεται μεσομακροπρόθεσμο timeplan και το know-how για το μάρκετινγκ και την προώθησή του. Το μυστικό της επιτυχίας ενός e-pharmacy δεν είναι οι τιμές του. Είναι η κατηγοριοποίηση της πελατείας του και το πόσο προσωποποιημένα θα προσεγγίσει τις ηλικιακές του ομάδες.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή: http://www.pharmacy2020.gr/
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης
Με οικοδεσπότη φέτος τον Φ.Σ. Ηλείας






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους