Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Η Sofia Richie Grainge, η νέα Global Brand Partner της SkinCeuticals

5/3/2024 8:05:08 πμ
Θα εκπαιδεύσει το κοινό για το νέο πρωτόκολλο αντιγήρανσης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η SkinCeuticals ανακοίνωσε ότι το μοντέλο και επιχειρηματίας Sofia Richie Grainge θα είναι η νέα Global Brand Partner. Η Sofia Richie Grainge ενσαρκώνει πλήρως τις αξίες της SkinCeuticals, με το πάθος της για την επιστήμη της φροντίδας της επιδερμίδας και την εμπιστοσύνη της στη δερματολογική εμπειρογνωμοσύνη. 


Ως Brand Partner, η Sofia Richie Grainge θα πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια καμπάνια SkinCeuticals Skin Powered by Aesthetic Doctors, όπου θα παρουσιάσει το πρωτόκολλο περιποίησής της με τα προϊόντα της SkinCeuticals, «The Sofia».


Το πρωτόκολλο της Sofia επιμελήθηκε η Dr. Mamina Turegano, Αισθητική δερματολόγος πιστοποιημένη με 3πλή εξειδίκευση και συνεργάτιδα της SkinCeuticals, και αποτελεί μια εισαγωγή στην ολοκληρωμένη προσέγγιση της SkinCeuticals για τη φροντίδα του δέρματος, Integrated Skincare, και μπορεί είτε να χρησιμοποιηθεί καθημερινά είτε σε συνδυασμό με αισθητικές θεραπείες.


Το πρωτόκολλο περιλαμβάνει τα παρακάτω προϊόντα της SkinCeuticals: το Simply Clean Cleanser, το C E Ferulic, το H.A. Intensifier, την Triple Lipid Restore και το Advanced Brightening UV Defense Sunscreen. 


«Η Sofia και η Dr. Mamina Turegano θα εκπαιδεύσουν όλες και όλους τους λάτρεις της περιποίησης στην ολοκληρωμένη προσέγγιση της SkinCeuticals για τη φροντίδα της επιδερμίδας, Integrated Skincare», δήλωσε ο Julien Chardon, Γενικός Διευθυντής της SkinCeuticals.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με clean beauty φιλοσοφία
Με δύο καταστήματα σε στρατηγικά εμπορικά σημεία






Σχετικά άρθρα

Όμιλος ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης: Ολοκληρώθηκε το 5ο SYFALearning σε συνεργασία με τη Servier
Με θέμα: «Ο ρόλος του φαρμακοποιού στη διαχείριση των ασθενών με φλεβικές παθήσεις»
AstraZeneca: Επένδυση 5,3 δισ. δολαρίων για μια ΑΙ πλατφόρμα
Στόχος η ανακάλυψη νέων φαρμάκων για χρόνιες παθήσεις
Haleon & Lionpharma: Μεγάλη επιτυχία στην επιστημονική τους εκδήλωση
Με θέμα την πολυτροπική αναλγησία και το Panadol Plus
Ο Δρ. Ιωάννης Πανδής νέος επικεφαλής της Pfizer στη Θεσσαλονίκη
Και του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας